Nieuwtjes

Volgens mij is het de 1e generatie Sphere regelaars van LRP, maar dan met een fan en een andere sticker... Vereglijk de specs maar eens

Volgens mij is het de 1e generatie Sphere regelaars van LRP, maar dan met een fan en een andere sticker... Vereglijk de specs maar eens

deze heeft ook reverse, dat hadden de andere sphere's niet.;) of was er een generatie die wel reverse had? Hmm was me niet opgevallen als dat het geval was.

Beide, Roger en Echelon, hebben blijkbaar gelijk. Het is wel degelijk een Sphere in een nieuw jasje, wel is er een reverse aan toegevoegd. Deze regelaar werd reeds voorgesteld op Neurenberg '08 en staat vermeld in M-auto nr 25 (april/mei nummer), de regelaar werd er nog wel afgebeeld zonder koelrib en fan. :pim:

Dan nog maar een nieuwtje.

Associated komt uit met een SC8

No_info_here_SC8.gif

Team Associated RC10.COM joins forces with the Barlow Motorsports/Red Bull/Bosch team for the 2008 CORR® season

De Serpent S120 is leverbaar voor de liefhebbers. Ik heb hem in Hong Kong in de winkel gezien... voor het lieve bedrag van $366..... Vind het persoonlijk BEHOORLIJK duur voor een 1:12 wagen, zeker in vergelijking tot de Associated 12R5 die $196 kost. Ik ben benieuwd wat hij dan in NL gaat kosten..... Los dat ik geen Serpent mee wil, is de prijs nu een extra obstakel.

Ik vind zoizo al die 1/12 modellen in Nederland aardig aan de Prijs. De CRC Gen X vind ik dan nog het meeste in de buurt komen van een leuke prijs met zijn 240 euro. Ze zijn bijna allemaal tegen de 300 euro aan of er overheen. Voor iets meer heb je een mooie 1/10 4WD tourwagen.

Maar bij The Border staat een Pre-order van de Serpent S-120 daar kost ie 329 euro.

En dan nog maar hopen dat de onderdelen leverbaar worden en blijven... Dat én de prijs is voor mij reden genoeg om geen S120 te nemen ook al was ik er helemaal lyrisch over... De Asso RC12R5 is in mijn ogen een topper, qua prijs en nu al qua prestatie dus...

Joost. :mrgreen:

En dan nog maar hopen dat de onderdelen leverbaar worden en blijven... Dat én de prijs is voor mij reden genoeg om geen S120 te nemen ook al was ik er helemaal lyrisch over... De Asso RC12R5 is in mijn ogen een topper, qua prijs en nu al qua prestatie dus...

Joost (en anderen) De levering van de S120 loopt direct via de producent, naar de dealer... volgens mij RC-Connect?

Trouwens ik vind de volgende prijs: Serpent

Ow ja en die prijs die jullie noemen, tel daar nog even invoer en transport bovenop ;)

De Serpent S120 is leverbaar voor de liefhebbers. Ik heb hem in Hong Kong in de winkel gezien... voor het lieve bedrag van $366..... Vind het persoonlijk BEHOORLIJK duur voor een 1:12 wagen.

Ik dacht hem toch aan $346 te hebben gezien op RC Market ?!
En zoals je zegt is deze toch wel behoorlijk duur,maar dat is zo met alle
Serpent auto's :)

Joost (en anderen) De levering van de S120 loopt direct via de producent, naar de dealer... volgens mij RC-Connect?

Ow ja en die prijs die jullie noemen, tel daar nog even invoer en transport bovenop ;)

Op die site valt het inderdaad wel mee Pieter... Echter blijft het voor mij een gedane zaak met Serpent na de akelige ervaringen met de onderdelen voor de S400. Ik ben daar zeker niet de enige in.......
Je opmerking over het transport is inderdaad zo, maar voor 20 dollar ligt hij echt op je mat. Invoer moet je net pech mee hebben. 9 van de 10 keer gaat het gewoon goed. Hoe dan ook, ik vind hem persoonlijk te duur en dat in combinatie met mijn eerdere ervaringen met Serpent en het recente faillisement doet mij besluiten zeker niet voor de S120 te gaan.

Ik dacht hem toch aan $346 te hebben gezien op RC Market ?!
En zoals je zegt is deze toch wel behoorlijk duur,maar dat is zo met alle
Serpent auto's :)
Je hebt gelijk, hij staat er nu voor 346.... 1e dag al meteen in de aanbieding... :) Vanochtend was het nog 366.. :)

Dat is nog maar de vraag of Erik dit gaat doen. Hij heeft alleen nu de ovegebleven onderdelen overgenomen die er nog lagen maar of hij dealer wordt van Serpent in NL is nog steeds niet duidelijk...

Die prijs op die duitste site valt alweer mee maar is nog steeds bijna € 100,-- duurder dan de Asso incl. verzendkosten... Dus tja... Ik snap dat jullie Serpent blijven promoten maar je kunt het niet oneens zijn met het feit dat Serpent zijn goede naam jammergenoeg "even" kwijt is door wat er allemaal gebeurd is de laatste tijd...

ik vond al onmiddellijk een sterke gelijkenis met de Castle Creation Sidewinder qua layout, al zit het in een ander doosje en met een rood kleurtje.
... en toen kwam ook het idee in me op: "wedden dat het sensorless is?"
:lol:

Ik lees weer opmerkingen als:
"niet compatible met LRP"
"Niet sensored"

Moet dat dan?

Sensorless is in de afgelopen jaren al stukken beter geworden en de prijs is zeer interessant voor een stock set (!) als ook de leverancier nog eens Nederlands is en dus misschien nog wel iets met de prijs te doen is.

Ik lees weer opmerkingen als:
"niet compatible met LRP"
"Niet sensored"

Moet dat dan?

Sensorless is in de afgelopen jaren al stukken beter geworden en de prijs is zeer interessant voor een stock set (!) als ook de leverancier nog eens Nederlands is en dus misschien nog wel iets met de prijs te doen is.

Misschien omdat veel mensen hun LRP motor of Regelaar willen gebruiken...:rolleyes:

Back