Tony lees het nou is goed, vorige week woendag met een sphere comp 2007 gereden en gister met een TC de tijden vergeleken en het scheeld niks Tony helemaal niks......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tony lees het nou is goed, vorige week woendag met een sphere comp 2007 gereden en gister met een TC de tijden vergeleken en het scheeld niks Tony helemaal niks......
Heb het hele jaar met een Shere comp 2007 gereden, maar sinds vandaag met een TC. Maar mijn ronden tijden zijn gelijk aan de shere 2007 het maakt niks uit.
Heb wel met een 10.5 stock spev gereden!
Geen idee... Zullen gewoon dezelfde motoren zijn als de normale SP 2.0 competition motoren. Denk hetzelfde concept als bij de Orion V2 motoren die je in edition's had...
Joost.
Nog niet gezien hier.....Ik heb hem al gebouwd, maar helaas geen verslag van kunnen maken
Prijsindicatie is zeer gunstig: 329 Euro. Dit is overigens de ARP-versie met als optie het Carpet-bovendek.
![]()
De doos;-)
![]()
Klaar voor het carpetseizoen
![]()
groet,
Eric
klopt= top arp zonder scythe haha.Het is geen Scythe meer!!
De auto ziet er super uit.
Eric jammer dat je de 14de er niet bent. ik zou er graag een keer mee willen rijden. (liever zelf hebben!!).
Maar dat komt nog wel.
Als deze beter is dan de vorige dan is het helemaal een super auto.
O heb ook een nieuwtje http://teamtrinity.com/EP Lipo September.pdf
die bovenste is echt super. jammer van de prijs.