Nieuwtjes

wat zijn de voordelen van deze modellen bvb tegenover een Mazda 6.
+ wat gaat het verschil zijn tussen de R9-F en de R9-R?

Volgens mijn is het verschil alleen de rand die onderaan de neus zit.
PRM1497-00.jpg

pfr9-r-1.jpg

wat zijn de voordelen van deze modellen bvb tegenover een Mazda 6.
+ wat gaat het verschil zijn tussen de R9-F en de R9-R?

Ik denk dat deze kappen veel "front end bite" hebben ten aanzien van een gewone mazda 6. Meer grip, maar misschien ook wel gewoon meer afremmen in de bochten. Heb er nog niet mee gereden, dus kan het nog niet precies vertellen.

Westy, ook de spoiler en de hoogte van de spoiler zijn veranderd. en lijkt het dak ook lager te zitten. Dit heeft ook met de goedkeuring van de EFRA e.d. te maken.

Groet Robert

Om nog even door tegaan met het Protofor/Proline nieuws:

Cad view van de LTC-R die in november gaat komen:
LTC-R_teaser.jpg

Nice :)

Ik heb even een vraagje.
wat is verschil tussen mazda 6 en mazda speed 6 van protoform ?

Ik wil er een voor op me tt-01 :)

Heb ergens gelezen, maar kan de oorspronkelijke bron niet vinden ... dat Serpent eigenlijk niet zo tevreden zou zijn over de samenwerking met de durango-jongens.

Heb ergens gelezen, maar kan de oorspronkelijke bron niet vinden ... dat Serpent eigenlijk niet zo tevreden zou zijn over de samenwerking met de durango-jongens.

Dat kan natuurlijk ook een 'argument' zijn ipv zeggen dat je weinig geld hebt.....

LRP springt in op de stock markt die volgend jaar in meer en meer landen brushless zal zijn. Ze komen met de LRP SPX Stock Spec regelaar.

r24.jpg

One interesting new product on display here is the new SPX Stock Spec speedo from LRP. Although the ESC, which features four specific Stock mode settings that actively advance the motors timing relative to the speed, has been used before by the likes of Stocker at Andernach back in June more drivers are using the exciting new product here this weekend. Andreas Myrberg from LRP, who is here supporting his brother Joel this weekend, tells us the SPX Stock Spec ESC is being shipped now and will be available in shops very soon.

F= Foam
R=Rubber

Groetjes
PQ

sorry, ik had m'n vraag duidelijker moeten stellen. Ik had wel al een vermoeden dat de R voor Rubber stond en de F voor Foam, maar op welke manier kan eenzelfde chassis beter geschikt gemaakt worden voor bvb foam-, ten opzichte van rubber-bandjes?

Voor rubber moet je proberen grip te vinden, voor foam moet je hem net hard leggen om grip kwijt te raken en een direct gevoel te krijgen in je stuur. Is bij buggy ook zo, we gebruiken in Arendonk en Kampenhout toch ook hardere veren omdat we daar meer grip hebben dan in Stokrooie en Bergschenhoek, alleen komt het daar door de baan ipv de banden.
Zo zal je voor een foam set-up een dikkere chassis plaat gebruiken, om alles wat stijver te maken.

dus zal zo nen R-body meer downforce opleveren dan nen F?

Nee ik denk op andere fronten grip op leveren. Hier op de ETS is het ook zo krom. bij het NK doe je er alles aan om stuur te vinden. Hier in Kastellaun doe je er alles aan om stuur te verliezen. Dat is het verschil tussen binnen en buiten rijden. De bodies zullen dus op andere plaatsen grip toevoegen of weg halen..

Groet Robert

De hobbyshow in Tokyo is vandaag weer van start gegaan... De eerst pics van al het moois komen weer op ons af....

2008101615180000.jpg

2008101615180001.jpg

De CR-01
2008101615280000.jpg

2008101612430000.jpg

De LRP TC in een Tamiya jasje
2008101612460000.jpg

De MuchMore Cellmaster in een TRF jasje
2008101612480000.jpg

En een MuchMore Powermaster in een TRF jasje
2008101612480001.jpg

2008101612570000.jpg

Nieuwe Ko Propo servo's
2008101610250000.jpg

Ko Propo lader
2008101610260000.jpg

Nieuwe Sanwa zender
2008101609360000.jpg

Nog een LRP TC in een ander jasje...
2008101609400000.jpg

En LRP Twister???? Wat is dit voor variant??
2008101609400001.jpg

Inmiddels iets meer duidelijkheid over 2 van bovenstaande producten.... De 2 look-a-like LRP TC is een Sanwa en ook de Twister is een Sanwa motor op basis van een LRP product. Zie hieronder

DSC06186.jpg

DSC06185.jpg

Inmiddels iets meer duidelijkheid over 2 van bovenstaande producten.... De 2 look-a-like LRP TC is een Sanwa en ook de Twister is een Sanwa motor op basis van een LRP product. Zie hieronder

DSC06186.jpg

DSC06185.jpg

Dat heeft dan waarschijnlijk te maken met de samenwerking tussen Sanwa en LRP. LRP verkoopt in Europa steeds meer Sanwa producten, misschien dat ze op den duur hetzelfde gaan doen als met bijv. Nosram. Dat ze het per regio onder een andere naam uitbrengen.

Nog meer LRP nieuws... Ze zijn bezig met de opvolger van de X11... Jawel, de X12...

383009d1225132226-whats-new-rc-market-lrp-x12-brushless-motors.jpg

Back