Nieuwtjes

wat alluminium staat wel leuk maar dit vind ik wel een beetje erg druk er uit zien.
carbon, rood allu, blauw allu regelaar en een motor met een paarse stip.
het lijkt wel een regenboog auto.
mischien is die wel best goed maar ik vind het een soort regenboog.

Gozer, post alsjeblieft alleen als je ook iets zinnigs te zeggen hebt:sad:

mm, zeker een mooi wagentje maar een alternatief vind ik het niet echt.
De Swift (Tamiya M-03M-chassis) bolt gewoon goed vanuit de doos. Er is relatief zeer weinig configuratie nodig en mogelijk, in vergelijking met een volbloed 1/10 touring wagen.

De TOP-wagen is IMHO gewoon een 1/10 wedstrijd touring wagen die m'n kleiner geschaald heeft.

Is ook niet te vergelijken met een M03
maar wel grappig.

Eerst melde ik al de nieuwe X12 van LRP... Maar dan hier officieel...

lrpvectorx12-1.jpg

lrpvectorx12-3.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Van het WK in Thailand (of thands het trainen daar), Nieuwe onderdelen voor de Cyclone TC??

Ruzie met MBF en foto's :

4543-4543-CycloneTCProto1.jpg

4543-4543-CycloneTCProto2.jpg

4543-4543-CycloneTCProto3.jpg

-4543-CycloneTCProto3.jpg

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Proberen we het nog een keer, maar nu met een Brushless ESC van Team Orion:

385793d1225938856-whats-new-rc-market-ori65007-1-.jpg

Nice, maar ik ben benieuwd van welke andere merken we deze ESC ook weer gaan zien net als de oudere brushed regelaars van Ko die door tig merken op de markt zijn gekomen (Ko, Yokomo, TRF, Hara...)

Ziet er wel erg mooi uit. Hoe is deze qua maatvoering t.o.v. de LRP/Nosram???

Die X12... Die ziet er wel überleip uit zeg... Zeer profi...

Joost.

Wat denk je wel? Dat hij groter, gelijk of kleiner is als je de fan zo ziet? Dat bedoelde ik namelijk... Hoe is deze regelaar qua maatvoering t.o.v. de LRP/Nosram?

Joost.

Wat denk je wel? Dat hij groter, gelijk of kleiner is als je de fan zo ziet? Dat bedoelde ik namelijk... Hoe is deze regelaar qua maatvoering t.o.v. de LRP/Nosram?

Joost.

oeps...

Ik bedoel dat hij gelijk is aan een lrp tc het is volgens mijn dezelfde fan.
De koelribben zijn ook even groot, en volgens mij zou hij intern ook zomaar het zelfde kunnen zijn als een lrp tc.

gtz

Ook deze orion is weer een Ko als ik het stickertje bekijk. Dus misschien is het wel de zelfde als Ko al had.

Dus er zullen vast veel meer gaan komen met deze maar dan met een ander stickertje.

@Robert: Die Cyclone is geen prototype van Hot-Bodies, gewoon een individueel project.

De Orion Vortex Race ESC is inderdaad gelijk aan een KO. Ik had al een tijdje geleden al met Orion Japan gemailed. Die konden mij geen extra info geven. Ze waren ook nog niet helemaal zeker of Kyosho DE (de importeur) hem gaat krijgen. Er is ook nog een Hara Twister versie in opkomst ;)
Voor wat info over de KO BL ESC kun hier terecht: Ko-Propo VFS-1 BMC

Verder komt er ook nog een 1/12 Xray;
rcs_pc5.jpg

en die is inderdaad ook goud/oranje

Groeten Victor

Back