Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Ik vraag me af of je op die plek de ontvangerkabel/schakelaar er uit wilt hebben,
is wel een kwetsbare plek.
Als je er vanuit gaat dat de moto/accu kabels in het midden van de auto zitten.
Een paar fotootjes van de Xray XII...
![]()
![]()
Zo te zien heeft hij nog het meeste weg van de HB Cyclone12 alleen de cellen liggen anders...
Joost.
bron: RCTech
die sxx sensorloos??????
ik zie alleen een stekkertje voor een ????ventilator?????
wiebe
Op EK's en WK's niet...Grappig, ik dacht dat er tegenwoordig een stekkerverbinding verplicht was voor de accu.....
sensor stekker komt van achterweg lijkt het ? maar waarom?
Hoop mooie nieuwe spulletjes dus voor volgend seizoen hehe... Weet nu alweer waar mijn eindejaars uitkering naar toe gaat LOL ;-)
Joost.
dus niet naar die blonde dame ?of heb je dan 2 oudejaarsuitkeringen nodig ?
![]()
Teemu Leino has surprised his rivals in Thailand by recording the fastest time in controlled practice as day one of the 1:12 scale World Championships comes to a close. The flying Finn is debuting Xray’s new XII and was the only driver to record 39 laps over 8 minutes with his closest rival being CRC driver Jilles Groskamp who just missed out on 39 laps recording 38 in a time of 8:00.644.
Die mannen rijden ook met een 4,5T hoorTiens, die 1/12-mannen rijden dus manches van 8 minuten? Tof zeg. Zou bij 1/10 ook moeten! Zouden ze vanzelf wat aan motorvermogen moeten inboeten om die 8 minuten rond te krijgen, lol.