M
mikky32
Guest
ja gouda houd f1 races.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind de voorwielophanging een beetje lullig van die corrally,
is van een 1:12.
Niet alles hoeft natuurgetrouw op schaal maar dat net wel.
In tegenstelling tot een buggy zal een truck eerder gekocht worden om te 'bashen', minder voor competitiegebruik. Op trainingsdagen op o.a. MBV zie ik dan ook heel vaak truckrijders, die op wedstrijddagen niet aanwezig zijn. Het ongedwongen rijplezier primeert op de competitie bij de meeste truckrijders denk ik.... en hoe lang het gaat duren voor de trucks hier (in B) ook een beetje deftig gaan doorbreken in 1/10 electro offroad competitie
Ben er niet zeker van!
Maar als je de TA-05r gaat kijken wat erbij zit is het ongeveer zo'n zelfde lijst met opties. Die TA-05r is voor 229 euro in Nederland te krijgen.
Edit:
Net even gekeken en moet zeggen dat de lijst veel langer is van de TA-05r als de lijst van de DT-02MS. Op de Tamiya America - First in Quality Around the World website staat de TA-05r als $399 list price en de DT-02MS met een prijs van $255. Dus misschien nog grote kans dat ie goedkoper wordt als de 229 euro.
Dus het is even afwachten. Het lijkt me met de huidige informatie sterk dat ie meer gaat kosten als de TA-05r.
Tamiya USA heeft de DF-03 MS nu ook op de site gezet: klik
Met een adviesprijs van $434 of omgerekend ongeveer €280 :cry:. En dat is dan nog de US prijs, hier wordt die dus hoogstwaarschijnlijk nog ietsje duurder![]()
Let niet teveel op de prijzen die op deze site genoemd worden... Zo staat de 416 er namelijk op voor over de $700...Weinig realistisch
1/10 4WD Off-Road Buggy DF-03MS![]()
The Tamiya mid-range 4WD off-road platform DF-03 now gets the full race-spec treatment to bring outits hidden potential. This limited edition buggy features a chassis that is loaded with performance-enhancing parts and a Dark Impact body shell with special markings designed by TRF driver Satoshi Maezumi. Limited Edition.
Beschikbaarheid:Van leveranciers
EUR 279,00 Prijs excl. BTW EUR 234,45![]()
Micchien ook even de prijs van de robotronic vermelden: €80![]()