Nieuwtjes

Ook nieuw van LRP (en Nosram)

Een Eraser Stock Spec. We hadden de gewone eraser al. We hadden de luxe uitvoering van de Stock Spec, en nu hebben we een combinatie:

lrp50470.200.jpg

Features:
• Part Number: LRP50470
• Winding style: Star
• RPM: 7.2V 20,880rpm
• Specific rpm/volt, KV: 2,900
• Power: 160w
• Efficiency: 89%
• Magnet material: Sintered

Groet Robert

Dat ze het nog aandurven om de motor de naam 'Eraser' te geven. Wat was dat een waardeloze motor!!! Zelfs voor huis tuin en keuken gebruik

Team Wave

combo.jpg
[FONT=Arial, Helvetica, sans-serif]RB-30 + Linear brushless motor10.5T combo pack
[/FONT] Iemand dit al voorbij zien komen?

Groetjes

Foto Team Wave site (by direct)

Eindelijk is het dan verteld:

Serpent komt in begin augustus eindelijk met hun 1:12 de S120:

serpents120-1.jpg

Kept under wraps at the Toy Fair back in February, Serpent have just released the full information on their long awaited 1/12th scale chassis, the S120. The S120 chassis consists of 2 main elements, the 2.5mm thick carbon fibre chassis plate and the rear single piece aluminium motor pod. The chassis uses a T-bar system, which has adjustable tension thanks to its unique tweaking system is damped using a conventional centrally mounted shock absorber together with a laterally mounted floating monoshock. The front end of the car is completely adjustable and utilises the now standard fixed lower suspension arms combined with active top wishbones, which together with kingpin mounted springs ensure that the car is able to corner at high speeds and soak up any small bumps found on the racing surface. In shops early August.

serpents120-2.jpg

serpents120-3.jpg

serpents120-4.jpg

serpents120-5.jpg

serpents120-6.jpg

serpents120-8.jpg

serpents120-7.jpg

Zoals die elektronica daar zit, past er nooit netjes een body over :mrgreen:

Bron: RC Tech / RED RC

Nu maar hopen dat ze hier wel onderdelen voor hebben... :mrgreen:

Groet Robert

Laatst bewerkt:
Nu maar hopen dat ze hier wel onderdelen voor hebben... :mrgreen:
Groet Robert

In het begin uiteraard wel, maar als het nieuwe eraf is en het indoorseizoen echt loskomt..... ik moet het nog zien. Ik ga mooi voor de Asso... Extreem goedkoop inmiddels in HK. Onder de 200 dollar

Onze handen jeuken om aan het winterseizoen te starten, al zitten we pas in het midden van ons 1:8 seizoen.
Kom maar op met de Asso`s!

Mijn complimenten aan het designteam van Serpent, a real slick car!

Onze handen jeuken om aan het winterseizoen te starten, al zitten we pas in het midden van ons 1:8 seizoen.
Kom maar op met de Asso`s!

Mijn complimenten aan het designteam van Serpent, a real slick car!

I was used to pick Serpents out of the grill of my Associated :mrgreen:

JA Pieter dat wordt weer een mooie winter!

Groet Robert

Zelfstandig naamwoord
serpent o ; (dierk.) een slang

Slangen zijn toch van die beestjes die slingerend hun weg vervolgen???

JAJA... Robert, Pieter & Joey... Het wordt zeker een hele mooie winter!!!

Joost.

Zelfstandig naamwoord
serpent o ; (dierk.) een slang

Slangen zijn toch van die beestjes die slingerend hun weg vervolgen???

JAJA... Robert, Pieter & Joey... Het wordt zeker een hele mooie winter!!!

Joost.

En zeer dodelijk zijn :rolleyes: ... Ik zal Joey vast waarschuwen voor die asso van Krens, eens kijken alsof we met onze metalen achterkant zijn neus kunnen verbouwen :lol:

Maar even zonder gekheid, geen nieuwtjes over de m-auto cup?

En zeer dodelijk zijn :rolleyes: ... Ik zal Joey vast waarschuwen voor die asso van Krens, eens kijken alsof we met onze metalen achterkant zijn neus kunnen verbouwen :lol:

Maar even zonder gekheid, geen nieuwtjes over de m-auto cup?

als de achterkant van metaal is dan wordt die veel te zwaar. Ik neem aan dat de achterpod van aluminium zal zijn. Dat is veel lichter maar heeft ook de vervelende eigenschap dat bij een harde impact de zaak krom kan zijn zonder dat je dat echt merkt.
Maar ja; ieder voordeel heb ze nadeel ;)

als de achterkant van metaal is dan wordt die veel te zwaar. Ik neem aan dat de achterpod van aluminium zal zijn. Dat is veel lichter maar heeft ook de vervelende eigenschap dat bij een harde impact de zaak krom kan zijn zonder dat je dat echt merkt.

Licht er aan wat voor legeering ze gebruikt hebben.
Met de juiste legeering kan allu sterker zijn dan andere metalen.

die goedkope allu parts van 3racing en zo buigen snel ja.
Maar ik mag tog hopen dat serpent voor kwalitijd gaat.

Hey Frans... ff een blonde opmerking, ik kan het niet laten :p
Aluminium valt niet onder de metalen? lol

Een metaal is een scheikundig element uit een van de volgende reeksen in het periodiek systeem der elementen:

Alkalimetalen
Aardalkalimetaal
Overgangsmetalen
In het periodiek systeem bevinden deze elementen zich alle links van de semi-metalen, of metalloïden. De metalloïden liggen op een diagonale lijn, van boor (B) tot polonium (Po).

Enkele algemeen bekende metaalsoorten zijn: ijzer, aluminium, koper, chroom, nikkel, lood, zink, tin, goud en zilver.

Nieuwe regalaar van LRP

Ik kwam deze regelaar tegen op de site van LRP

prv_prd_390x285_80450.jpg

specs:

• Brushless + Brushed: Forward/Brake/Reverse + Forward/Brake
  • Automatic brushless/brushed swichtover
  • Internal-Temp-Check System
  • Advanced digital with 4 adjustable modes
  • Big power capacitor optimised for Touring car application
  • Ice Drive Design
  • AutoCell System - Automatic NiMH-LiPo adaption
  • Voltage Input: 4.8 - 7.4V
  • Low-profile heat sink
  • Fan on/off via speed control main switch
  • 25 years warranty
  • 3x Multi Protection System
  • German Technology
  • Motorlimit over 3.0T (Brushless) / over 4.0(Brushed)
Ben zelf opzoek naar een nieuwe regelaar, en vroeg me af of iemand al ervaring heeft met deze regelaar.

Back