Hmmm, vind de regelaar eerder iets weg hebben van de Mamba max dan van de Sidewinder...
je hebt gelijk. Ik vergistte me van naam

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm, vind de regelaar eerder iets weg hebben van de Mamba max dan van de Sidewinder...
Misschien omdat veel mensen hun LRP motor of Regelaar willen gebruiken...![]()
Ik lees weer opmerkingen als:
"niet compatible met LRP"
"Niet sensored"
Moet dat dan?
Ja, totdat je mensen hebt die stock willen rijden op de wedstrijden maar modified willen trainen. Een probleem dat nog groter is als je niet alleen op je thuisclub wilt rijden maar ook op andere clubs met andere motor regelaar combinaties.
Als het deze kant op gaat ligt een schone taak voor de NOMAC en de clubbesturen om samen voor zowel club-niveau als NK-niveau tot een gezamenlijke keuze te komen.
..lange uitleg...
Technische levensduur lang, reglementaire levenduur kort, misschien maar 1 jaar, wat schiet iemand daar mee op??
Is dit niet altijd zo, los van brushless, brushed,...?
Is dit niet altijd zo, los van brushless, brushed,...?
ik zie het probleem echt niet, het is toch je eigen keuze welke regelaar je koopt?
Je gaat toch niet plots sneller zijn als je regelaar van 2009 is ipv 2007
Rij je enkel stock, kan je met een goedkopere regelaar rondkomen, wil je een duurdere is dat je eigen keuze.
Rij je ook mod zal je sowieso een goeie regelaar nodig hebben.
Valt daar nu echt zo over te z* ??
ik zie het probleem echt niet, het is toch je eigen keuze welke regelaar je koopt?
Je gaat toch niet plots sneller zijn als je regelaar van 2009 is ipv 2007
Rij je enkel stock, kan je met een goedkopere regelaar rondkomen, wil je een duurdere is dat je eigen keuze.
Rij je ook mod zal je sowieso een goeie regelaar nodig hebben.
Valt daar nu echt zo over te z* ??
sorry Robert maar hier ga je de fout inHeb het hele jaar met een Shere comp 2007 gereden, maar sinds vandaag met een TC. Maar mijn ronden tijden zijn gelijk aan de shere 2007 het maakt niks uit.
Heb wel met een 10.5 stock spev gereden!
Of je moet het over 1/1000 van een seconde hebben dat scheelde het misschien wel.
gr
Stephan
... brostelloze regelaar ...
Ja alles het zelfde, het was gister zelfs nog wat kouden wat betere ronde tijden opleverd maar het maakt niks uit.Pracht vergelijking? waren alle andere variabele ook gelijk? banden status, tandwiel verhouding, conditie van de baan, temperatuur, rijder?
Groet Robert