Hallo, rc fans,
Ik woon in Nijmegen en ik ben regelmatig aan het rijden met mijn Reely iceland offroad en kyosho onroad car. Vooral met dit mooie weer, heerlijk. Ik moet ook zeggen, wanneer ik ergens rij dat ik best veel pottekijkers krijg met veel vragen. (bv "Rijd tie nou op benzine???") duh Veel mensen komen ook op de herrie af zegmaarals ik mijn woonwijk rijd. hebben jullie dat nou ook?
Tevens wil ik bijdeze vragen of er in omgeving Nijmegen/Wijchen/beuningen ook mensen zijn die met deze sport besmet zijn.
En zo ja, waar rijden jullie dan?
Ik ben toevallig gister bij Tilders wijchen parkeerplaats geweest.
Best goeie lokatie. Vroeger reed ik bij de philipsparkeerplaats maar daar zit nu een hek en slot zondags omheem.
Zelfs bij de praxis nu ook.
Heel vroeger bij de Anac gereden, maar kun je ook al niet terecht.
Zo blijft er weinig over. Daarom , iemand suggesties omgeving nijmegen?
En misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden om samen te rijden.
ik hoor het wel
groet Raymond
Ik woon in Nijmegen en ik ben regelmatig aan het rijden met mijn Reely iceland offroad en kyosho onroad car. Vooral met dit mooie weer, heerlijk. Ik moet ook zeggen, wanneer ik ergens rij dat ik best veel pottekijkers krijg met veel vragen. (bv "Rijd tie nou op benzine???") duh Veel mensen komen ook op de herrie af zegmaarals ik mijn woonwijk rijd. hebben jullie dat nou ook?
Tevens wil ik bijdeze vragen of er in omgeving Nijmegen/Wijchen/beuningen ook mensen zijn die met deze sport besmet zijn.
En zo ja, waar rijden jullie dan?
Ik ben toevallig gister bij Tilders wijchen parkeerplaats geweest.
Best goeie lokatie. Vroeger reed ik bij de philipsparkeerplaats maar daar zit nu een hek en slot zondags omheem.
Zelfs bij de praxis nu ook.
Heel vroeger bij de Anac gereden, maar kun je ook al niet terecht.
Zo blijft er weinig over. Daarom , iemand suggesties omgeving nijmegen?
En misschien zijn er wel mensen die het leuk vinden om samen te rijden.
ik hoor het wel
groet Raymond