Eerst nog 'ff' IITOP, maar daarna is de derde ronde van het NK in zevenbergen aan de beurt. Om alvast in de stemming te komen: http://www.airtoimedia.nl/web/upload/mrsat/NKzevenbergen2010(HQupload).wmv
De nieuwe kist zal nog wel niet af zijn ben ik bang...zit nog op wat onderdelen te wachten...maar ik ga mijn best doen, en hoop er dan ook nog mee te kunnen trainen voor de wedstrijd.....
Anders ik wel :lol: De wedstrijd is zoals de vorige weer open voor publiek dus laat het weten aan de buurman, oom, tante, vuilnisman etc.!! Als je een Pylonracer hebt meenemen! grt
8O toch geen publiek he Ik neem de pylonnen van Sleurhutje mee, hij is helaas verhinderd aankomende wedstrijd Neem ik ook gelijk zijn GeeBee mee
zolang je niemand ermee verwond mag je er in de vrije tijd mee vliegen. De pylonrace is uitsluitend voor geebee's zoals in de regels staat
Zo de training zit erop....nog ff een paar uurtjes slapen en dan aan de bak.... de Xerces vliegt als een droom(alhoewel nog wel wennen), waardoor sommige figuren veel beter gaan dan ik had gehoopt..
Helaas ben ik er niet bij. Het sociale van zoonlief die 8 wordt heeft meer prio dan de F3P. Hoewel het vreselijk jeukt om wel te gaan. Als het dichterbij was geweest (<1 uur rijden) dan hat ik nog wel de eerste twee vluchten komen doen. Mannen, succes en geniet er weer van.
Jongens was gezellig, tot in Rotterdam Familie Smetsers bedankt voor de organisatie, alles was weer super geregeld. Ook het diner was heerlijk in het sportrestaurant.
Was mijn dag niet echt... Vliegen ging gewoon niet lekker, niet tijdens de wedstrijd en niet tijdens de pauze's. 2e ronde AM was wel aardig, en de 3e had een kort stukje exreem strak vliegen erin (voor mijn doen dan) waar ik zo van schrok dat ik hem crashde. En vanwege de 1000 berekening geen hoge eindplaats, omdat derk een 'lage' score vloog met zijn 007 am de laatste ronde. Filmpje van de nieuwe AM: gv_Zk7vkWwg[/media] - Derk new (007) Aeromusical (work in progress) En van wat vliegen in een kleedkamer: DcrRCCclEcM[/media] - Indoor in de kleedkamer bij f3p wedstrijd zevenbergen
De NK-resultaten zijn weer bijgewerkt op f3p.nl Je kan de details van de scores weer zien door op de het kopje van de betreffende wedstrijd te klikken. Groet Winfried
Dank je wel Winfried Trouwens jullie ook nog bedankt voor de organisatie, alles was weer op en top... zelfs exact om 10.00 uur gestart Zou iemand ook, mits hij 'BN de Stem' in handen heeft, het krantenstukje kunnen inscannen en plaatsen? Het gaat om dit stukje :wink: Wij hebben alleen het Noord-Hollands Dagblad hier en daarin heb ik het niet kunnen vinden :rolling: Zoemend piepschuim in de sporthal - Moerdijk - Regio - bndestem Ik ben namelijk ook erg benieuwd naar de papieren versie