Bezig met de octopussy van faller Hoe kan ik dat middelste tandwiel het beste vast lijmen .. Ze geven wel de plekken aan maar als ik het verkeerd doe dan zit dalijk alles vast en zie ook geen markeringen op het tandwiel zelf Iemand tips ??
Ik ken het model niet, maar ik vermoed dat dat het asje is van de feitelijke carrousel? Dan is het de bedoeling dat die goed vastgelijmd zit aan het tandwiel en dat de lijm alleen aan het tandwiel komt en niet ergens anders zoals aan de basis van de carrousel en de as. Dus zorgen dat de lijm alleen aan de zichtbare kant van het tandwiel blijft. Dat is wat ze volgens mij bedoelen.
Ja dat is de de as zeg maar alleen ik krijg hem er niet goed overheen geschoven en ben Hij moet om het rood omcirkelde gedeelte vallen
Ik kan me er helaas geen goede voorstelling van maken. Ik hoop dat iemand anders je kan helpen. Probeer het anders eens bij de groep Modelbouwers op Facebook. Daar zitten heel veel plasicbouwers.
Misschien kun je hier wat tips krijgen: https://forum.kermisclub.nl/d/158-octopussy-opknappen-en-verlichting-aanbrengen Succes verder met de bouw.