Off-road meeting zomervakantie locatie: Drunense Duinen? (in dat geval alleen elektro)

Discussie in 'Electro auto's' gestart door -Diederik-, 3 jun 2009.

1. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Hallo,

Misschien is het een mogelijkheid om ergens in de zomervakantie een meeting te houden in de Drunense Duinen . Deze locatie had ik in gedachten omdat het voor zowel de Nederlandse als de Belgische leden te bereiken moet zijn. Wat mij betreft zowel voor brandstof als elektro. (zie einde post voor wijzigingen) Het afspreken van een goede datum kan later nog wel, maar als jullie het hier kunnen aangeven als je interesse hebt weet ik of het de moeite waard is om een meeting te organiseren. Als iemand een andere, (betere) locatie weet kan hij/zij het hier natuurlijk ook posten.

Mvg,
    Diederik

Ik hoorde net dat rijden in de Drunense duinen niet mag met brandstof, maar dat er geen commentaar wordt geleverd als je met elektro komt.

Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  2. Byte

Byte

Lid geworden:
    20 dec 2007
    Heb je misschien fotos van de locatie?

3. reezer

reezer Guest

Het is een mooie locatie.
    Maar letop!
    Als men gepakt wordt met rijden en vliegen in deze duinen dan volgt er een zware boete.
    Natuurmonumenten is hier heel strikt in.

4. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  5. robin_phaser4rs

robin_phaser4rs

Lid geworden:
    10 nov 2008
    mag je ook niet met elektro in de drunense duinen? ik woon namelijk in drunen en ben tig keren met mn wild dagger daar weeste rijden! hartstikke leuk en nooit commentaar gehad

6. PascalTuning

PascalTuning

Lid geworden:
    5 jun 2008
    Volgens mij mag je wel met elektro daar voor bij de Drunese Duinen rijden, na die hoge berg.
    Ik denk dat brandstof niet mag, vanwege een natuurgebied.

@Diederik, ik heb nou ook een offroad!, misschien dat ik dan wel van de partij ben!

7. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Ik heb de startpost maar weer aangepast. Als elektro legaal is zou dat natuurlijk wel kunnen, dat brandstof niet mag is voor sommigen dan jammer, maar regels zijn regels... Maar er is wel belangstelling zo te horen :)

8. diver

diver

Lid geworden:
    28 apr 2009
    het lijkt mij een goed idee het liefst wel op een zondag ivm werk op de andere dagen!!!!!

9. Nard Cox

Nard Cox Forum veteraan

Lid geworden:
    23 jan 2009
    @ Byte, het is wel een eind fietsen voor jou hoor ;)

Als jullie er vaker rijden maak eens wat filmpjes. Als er goed gebasht kan worden ben ik wel van de partij!

Laatst bewerkt: 4 jun 2009
  10. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    bashen? een parcourtje opzetten met een paar pylonnetjes en dan racen! :D

Ik zal zeker kijken of ik kan komen. ERBE mee, en ik ga dan kijken of ik men ESBE dan ook klaar heb! ^.^

11. Nard Cox

Nard Cox Forum veteraan

Lid geworden:
    23 jan 2009
    Circuitje is ook goed, maar ik wil juist kunnen jumpen / kicken, niets voor niets een Flux gekocht :cool:

12. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    je kunt ook een circuitje met een paar jumps maken.. :p

13. offroad-racer

offroad-racer

Lid geworden:
    31 mei 2009
    jammer dat het zo ver weg is voor mij

en dat ik de spullen nog niet goed genoeg voor elkaar heb voor mijn truggy

anders had ik zeker gekomen:)

zou mooi zijn als jullie er ook foto,s of filmpjes van maken

maak er een mooie dag van mensen;)

14. Byte

Byte

Lid geworden:
    20 dec 2007
    Gheghe :p Tegen die tijd heb ik al een electro fiets hoop ik :rolleyes:

15. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    Brushless neem ik aan? :p

16. Byte

Byte

Lid geworden:
    20 dec 2007
    Jup :p Maar ik zoek een pinion voor op de motor waar een ketting op kan, en het liefst met 10mm gat... Kon tot nu toe nog niks vinden, ideeen?

17. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Veel interesse zo te horen! Ik denk dat het dan wel de moeite waard is om er te gaan rijden. Filmpjes maken zal niet zomaar gaan: met de auto (als m'n vader of broer mee wil) is het ook nog een half uur rijden. Zelf ben ik er nog nooit gaan rijden, maar het lijkt me wel een goede locatie: veel zand en duinen (dus jumps maken zal wel mogelijk zijn) en daarnaast ook nog plekken met gras en bomen. Voor elke off-road-liefhebber dus wel wat. Ik heb vandaag trouwens m'n bestelde regelaar en accu's binnengekregen, wacht nu nog op m'n motor en servo uit Hong Kong. Mijn vorige elektronica begaf het voortijdig omdat er zand en water bij kwam, dus gelijk maar goed verpakken in een doosje.

Kunnen jullie misschien aangeven op welke datum/dag van de week jullie het liefst gaan, en welk kanaal jullie hebben?

Ik kan zelf van ongeveer 20 juli tot 6 augustus, en na 18 augustus ook weer tot ergens in september, op sommige dagen na. Dag v/d week maakt mij niet uit. Zelf rij ik op kanaal 51

(ik zal trouwens nog ff zoeken of natuurmonumenten het wel goed is als we met een heel leger van rc-auto's aan komen in een beschermt gebied :p)

18. -Diederik-

-Diederik-

Lid geworden:
    29 sep 2008
    Ik kan het zo gauw niet vinden, dus ik denk dat ik een mailtje stuur of dat mag. Ik denk alleen wel dat ze dan willen weten met hoeveel auto's we komen, dus ik wacht nog even af tot iedereen die wil komen zich hier heeft gemeld.
    Ik begrijp namelijk dat ze één auto nog wel toelaten, maar 10-20? Dus daarom ff mailen.

19. robin_phaser4rs

robin_phaser4rs

Lid geworden:
    10 nov 2008
    het is inderdaad wel leuk rijden op zich. maar om echt keihard te bashen...in ieder geval niet met zeer hoge snelheden, aangezien de witte vlaktes flink vol zitten met gaten door wandelaars en paarden. ik heb de ervaring dat mijn tamiya wild dagger alle kanten op slingerde in ieder geval. grote banden zijn in ieder geval op de vlaktes dus een vereiste. Ook goede (met rubber beschermde) aandrijfassen en beschermde overbrengingen zijn niet verkeerd met al dat fijne witte zand. verder zijn er wel een aantal redelijk hoge "bergen" met "verharde" zandpaden en paden met loszand waar je goed tegenop kan ploegen of naar beneden kan storten:p. voor crawlers is er in ieder geval vertier genoeg dat weet ik zeker!

20. Klamath

Klamath

Lid geworden:
    3 mrt 2008
    hmmm.. in Juli zou mooi zijn.. dan heb ik als het goed is m'n Slayer ook helemaal voor elkaar. :)

Deel Deze Pagina