Het is vrij lang geleden dat ik iets van me heb laten horen, sorry daarvoor. Maar nu de winkel waar ik voorheen altijd mijn onderdelen voor de Hobbytech STR-8 EP haalde, weg is, staat mijn hobby een soort van stil.. Ik weet dat de auto niet heel populair is, en dat de onderdelen op het internet ook niet staan te springen om verkocht te worden. Maar weet iemand van jullie misschien een vertrouwelijke website op het internet? Het liefst gewoon Nederlands, maar andere landen mag ook. Mvg. Kevin
Zit zelf ook al te kijken waar ik het vandaan ga halen, maar wordt hoogst waarschijnlijk uit frankrijk... NL is de leverancier gestopt, dus denk dat je hier niks gaat vinden.
90% van Mugen, Protech YADA, INtech, IShima past daar op, komt allemaal van Caster en is een kopie van de oude MBX5... Groet, Eric
Neem eens contact op met de Nederlandse afdeling van Hobbytech, Mevr. Susanne Siegel. Ze hebben gewoon een NL telefoon nummer... Susanne Siegel - Sales Manager IMODEL WAREHOUSE Centre de gros Larrieu 8rue Gaston Evrard 31094 TOULOUSE cedex 1 FRANCE Mail : siegel@imodel.fr Phone (office Netherland) :+ 31 641158818 Web : Hobbytech-RC.com
Hobby-Tech onderdelen Hallo, Wij Zeeland-rc zijn bezig met Hobby-Tech en kunnen de onderdelen leveren. We hebben niet alles op voorraad maar de levering van Hobby-Tech is vrij snel. Ook de webshop is nog niet gevuld met Hobby-Tech, maar stuur een mail en dan handelen we het verder af. gr arjen.