Collega bouwers, Ik ben met een batch van 6 (120 mm) turbines bezig maar heb nog heel erg veel onderdelen liggen die mogelijk interessant zijn voor jullie De onderdelen heb ik vorige winter in een koop van een collega bouwer over genomen en is veel te veel voor mij alleen. De onderdelen voor de 108mm versie ben ik voornemens te verkopen Wat heb ik zoal liggen? 66 mm turbinewielen van oa artes (13 stuks) 66 mm nvg gietdelen, ruw, en bewerkt (12 stuks) Verdichters voor kj66 (zowel gietdelen als bewerkt) 5stuks Assen (ca 15stuks) Compressors (garret ) Inlaat kelken Uitlaten ca6 stuks Branderkamers (Ca 10 stuks) Ketels (turbine huizen ) 6 stuks Tegen een schappelijke prijs ook in 1 keer over te nemen. Lijkt het je wat? Mail me maar op nijsinkgj@gmail.com dan kan ik eventueel foto,s sturen Groeten Gertjan
Omdat ik toch wel serieuze reacties krijg nog even wat extra info set prijs 375,- Setprijs 300,- Setprijs 450,-
Heb nog een restant over en voor de snelle beslisser misschien een buitenkansje Alles wat je ziet op onderstaande foto,s voor 250,- Weg is pech Graag reageren via genoemd mailadres.