Onze sleepvliegers gaan 'goud geld' verdienen

Ik denk dat er weinig aan is.
De deltavlieger stuurt naar boven en als hij loskoppelt kan jij recht toe recht aan snel landen.
Of wel zeg maar weinig of niets zelf doen.
Het zal zeker geen 25 euro op leveren want als die jongens zelf een liertje hebben zijn de kosten ook vrij gering tenminste als ik zie wat er afgeknutseld wordt.;)
Dus je zelf niet te vroeg rijk rekenen is mijn advies :-D

Wel leuk bedacht zeg. Filmpje kon ik overigens zien zonder aangemeld te zijn, vreemd dat het bij jou niet lukt Mijnheer Rob.

Wel leuk bedacht zeg. Filmpje kon ik overigens zien zonder aangemeld te zijn, vreemd dat het bij jou niet lukt Mijnheer Rob.

Hmmm, nog eens poging gedaan, beveiliging van mijn Firefox hield 'm tegen. In IE doet ie het wel. Voor het gemak hier dan maar rechtstreeks.

Super filmpje, weer eens iets origineels!!!:cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
wie is er aan het sturen tijdens het omhoogbrengen, zeilvlieger lijkt me de sturende man..

Zoals Bertus ook al schrijft, de RC vlieger krijgt alleen maar iets te doen als de zeilvlieger is losgekoppeld, tot op dat moment is hij toeschouwer.
Het 'Goud Geld' verdienen was natuurlijk als grap bedoeld, overigens zal dit in Nederland toch wel niet zijn toegestaan.

Harry

En volgens mij zet hij voor de veiligheid ook eerst de motor af voordat hij ontkoppeld. Wel een idiote landing trouwens, recht naar beneden en dan nog maar net het begin van de baan halen.

Back