Dan gaat er ergens iets fout want ik heb niks langs zien komen...ik heb je al een mailtje gestuurd!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dan gaat er ergens iets fout want ik heb niks langs zien komen...ik heb je al een mailtje gestuurd!!!
Brutus, ik had via de mail de reactie ontvangen en beantwoord, niet aangekomen bij jou. Zal aan mij liggen, weet nog niet hoe het precies werkt allemaal. Had je ook op persoonlijke titel wat gestuurd, maar zag geen verzendknopje. Hier is mijn mailadres, gaat beter denk ik, tot ik weet hoe het werkt!Dan gaat er ergens iets fout want ik heb niks langs zien komen...
Of even bellen 06xxxxxxxHeb je al wat ontvangen van mij??
Nope... Maar kijk zometeen even naar de rechterbovenkant van je scherm (even helemaal naar boven scrollen, dan zie je een rood cijfertje 1.Heb je al wat ontvangen van mij??
We hebben geen haast, wel een probleem met die constructie!!Ik ben hem nog niet vergeten...
De motor ligt al enige tijd in de pure Aceton (een van de weinige middeltjes die IK ken diecastor residue oplossen) met zo nu en dan een ritje in de ultrasoon (gedestilleerd water met Dasty).
Er blijft nogsteeds zichtbaar vuil uit komen, en zo lang gaan we door. Vroeg of laat moet ie loskomen.
Op basis hiervan, zou dit mischien lukken:Aluminium zet meer uit dan staal, dus met wat geluk....