hallo mede hobbyisten, ik heb mijn auto(hpi rs4-3) geheel uit elkaar gehaalt heb alleen de motor en overbrenging op de chassis plaat laten zitten. de auto was heel vies geworden klein ongeluk was over de kop gegaan door gat in het asfalt en in een plas belandt . maar nu haalde ik ook de uitlaat eraf maar trok peongeluk de pakking doormidden het valt mee maar denk dat het toch wel vervangem moet worden maar iemand enig idee wat dat kost of hoe ik het kan oplossen. of moet het echt vernieuwt worden?
ik denk dat je het best vervangt door een originele, het is een stukje dat lekken voorkomt. En het moet beetje flexibel zijn , kost zeker niet zo veel grtzzz nitro
ik zou zeker niet gaan prutsen maar gewoon een nieuwe erop zetten. Kan volgens mij hoogstens een paar euro kosten. succes in iedergeval.
Loop dan even bij een plaatselijke garage langs als ze in de afvalbak nog pakkingen van uitlaten en motren hebben liggen....
De pakking van HPI zijn niet zo heel duur geloof 4 of 5 euro en dan heb je gelijk 5 pakkingen in een zakje en daar kan je een aardige tijd mee doen. het onderdeelnr. van HPI: A875
Hoi effe mengen in praatje, Vraag eens aan plaatselijke CV-installateur wat hij doet met oude pakkingen van gas gestookte CV-ketels,(waarschijnlijk weg gooien) :? Ik gebruik ze om uitlaat en motor af te dichten van m`n kistjes. :lol: Kost alleen tijd om te snijden :wink: :alien: Groeten Petertje