Hallo, Ben op zoek naar een systeem om van mijn pc een rf zender te maken zodat ik mijn RC vrachtwagen (40 mhz) kan aansturen vanuit mijn pc. Dus bestaat daar een module voor die ik kan aansluiten op mijn pc en daar dan gebruik kan van maken om er via een programma de juiste signalen door te sturen. Heb geen idee of ik dit hier op de juiste plaats zet dus als het niet juist is verplaats het dan maar.
Hallo, Nog enkele mogelijke nuttige links : Tom's RC - Hardware & Software Solutions for RC, Robotics, Animatronics PC to RC Interface pc-to-rc-interface - RC Groups Want to make a PC controlled RC car? - Hypography Science Forums How can I connect 2.4 RC module straight to PC ? - DIY Drones Arduino RC Car - Computer Controlled RC Car PC-to-RC: COTS Joystick RC Plane Control - RC-CAM Forum pc to rc car interface Computer Controlled RC Car - Ozirock's Projects Veel leesplezier ! Olivier
Hier Antratek Electronics - Embedded Systems Tools & Modules zijn heel veel componenten voor het besturen van servo's via een PC te verkrijgen. Misschien zijn er ook componenten die via de leerling-leraar aansluiting aan een zender te koppelen zijn.