PH-SAM ON TOUR, MIDSUMMER 2025, 21 juni

MIDSUMMER GINKEL 2025

Georganiseerd door de MVC ZUID GINKEL (https://vliegclub-zuid-ginkel.nl/wp/)

Waar:
Op het modelvliegveld van de MVC ZUID GINKEL..Ginkelse Heide
Navigatie: Verlengde Arnhemseweg 101, Ede
Parkeer sticker ontvang je bij aankomst van Joyce en plaats je achter de voorruit van je auto, na afloop deze sticker ook weer inleveren want ze moeten terug naar het bestuur.

Wanneer: Zaterdag 21 juni, uitstel zaterdag 28 juni

Voor wie:
- De PH-SAM deelnemers, en de leden van de MVC Zuid Ginkel en Edense Luchtvaart Club ( Besloten meeting).
- Gratis deelname
- Vooraf aanmelden svp bij @Sebastiaan3Z9 ovv naam, KNVvL nummer cq verzekering maatschappij, RDW Exploitant nummer
- Maximaal aantal PH-SAM deelnemers is 20 personen (wie geen lid is van een VEM club).

Klassen:
- VFF, VRA, VRC, Ebenezers, Sportmodellen
- Vintage CL (tussendoor in blokken)
- Hedendaagse Vrije Vlucht is ook toegestaan (door de beide clubs akkoord bevonden).
- Prima grondstart mogelijkheden.

Programma:

- Vanaf 10.00 h tot ss recreatief vliegen, SVP NIET voor 9.30 de heide op komen ivm Defensie en Marechaussee restricties.
- De dag zal in het teken van Vrije Vlucht en recreatief vliegen staan
Er zullen ook weer 1 of 2 huckepack biglifts aanwezig zijn als ook 1 of 2 sleeptoestellen.
We doen gedurende de dag een kleine 'look like an original" contest, dus heb je een model wat zo als voorbeeld op een catalogus zou kunnen hebben gestaan dan ding je mee naar een leuke prijs.

Organisatie team operationele zaken:
- Joyce
- Sebastiaan
- Veronique
- Winfried

2022-04-27-21_25_16-window-png.527873

Deelnemerslijst:

0. Sebastiaan van Buiten (GLV)
0. Jan Derksen (LB, VRA, VRC)
0. Rick Ruijsink (GLV)
0. Overige VZG en ELC1950 leden

1. Henk van Hoorn
2. Henk Bonestroo
3. Raymond van Mulken
4. Winfried Huguenin
5. Harold van Berk
6. Henk de Jong
7. Peter de Ouden
8. Frans Bal
9. Frank Bremer
10. René Neefe
11. Bruno van Hoek
12. Harry van Melick
13. Ton van Munsteren
14. Paul van Beem
15. Hans Schweinsberg

Sebastian, gaarne mijn datum veranderen in 21 juni omdat 28 juni plotseling onmogelijk is geworden i.v.m. een familietreffen. Jammer nu moet ik het LB gebeuren in karken laten schieten. Er is ook altijd wat :-(

Ik ben weer even terug dit weekend, waren drukke tijden hier maar nu weer iets rust en de wijzigingen gaan zijn vruchten afwerpen.
Wel een verzoek aan de aanwezige piloten die nog niet eerder geweest zijn mij een berichtje te sturen met je naam (en nickname), adres, mobiel nr, indien beschikbaar knvvlnr en rdwnr. Kan ik de lijst compleet maken omdat we op defensieterrein zitten.

Voor wie niet kan wachten en graag heel veel en vooral lang wil vliegen.
Wij hebben 21 juni uitgeroepen tot de langste dag en dat niet zomaar.
We mogen tot ongeveer (maar niet precies 22.04 vliegen, de exacte tijd wordt bepaald door ons stoplichtsysteem.
Wie het laatst landt VOOR het stoplichtje op ROOD springt die mag een jaar lang gratis vliegen op de ginkel. Hier doen zowel leden van de VEM als gastvliegers aan mee.
Ohja, tussendoor regelen we voor wie honger krijgt (wel uit eigen zak) iets van broodje döner, patatje, halve kip of iets vergelijkbaars in overleg.
Zeg dus maar tegen het thuisfront dat je en met zo een mooie PH-SAM trofee en een volle buik thuis komt en een jaar lang gezellig de ginkel komt verblijden.

Uiteraard zorgen Winfried en ik voor de nodige versnaperingen en drinken en wordt je door Joyce en Veronique vrolijk ontvangen en wordt de administratie en overig geregeld (sticker enzo). Ohnee, Veronique moet veel vliegen.
Het belooft een mooie en warme dag te worden dus neem zonnebrandcreme mee.

Laatst bewerkt:
Back