Phoenix draadje en meetings

Het lijkt mij leuk om op dit draadje de sim Phoenix te bespreken, en online meetingen te organiseren.

Gebruik op de server jouw forumnaam, zodat wij weten wie jij bent. :D

Als je een server opzet:

Servernaam: modelbouwforum.nl
Password: mbf (kleine letters)

* Het kan zijn dat je een server online ziet maar niet kunt connecten. Waarschijnlijk is de server kortgeleden uit de lucht gegaan maar blijft in de serverlijst nog even zichtbaar.

Have fun,.........

Laatst bewerkt:
Mooi, ik ga even wat door Phoenix struinen om de opties te bekijken en dan zal ik vanavond wel even online kunnen komen :)

Mijn 450 vliegt in het echt ook makkelijker dan in de sim :mrgreen: Ben nog met de settings aan het stoeien ;)

Je moet de zender via de setup instellen, als je niet genoeg knoppen hebt op je zender kan je ook het toetsenbord gebruiken.

Net server gedraaid. Is het een idee als we een server draaien voor forumleden dat we er een password aan hangen? Zodat niet half Japan ook inlogged?? Hoeft geen super geheim password te zijn. Gewoon iets wat we default gebruiken..

Even dat password in de naam van het topic zetten dan is het voor iedereen duidelijk op dit forum die dit topic ziet, en dat zijn ook de mensen die we graag in de server zien

Ik heb hem 1 uur geleden aan het draaien gekregen en ca. 100 chrases gehad.:o
Hij heeft zijn geld alweer terug verdiend:D.
Prachtige sim.
Heeft iemand een NL vertaling gevonden
Tonnie

Back