Kan iemand mij helpen aan een tekening van bovenstaande controlline model van OK model. De spanwijdte is 79cm. Groet, Rob Waanders
Leuke combinatie! De ENYA 09-II had ik op een Mini Suppi en dat vloog goed genoeg om het op de NK 1970 met succes (bij de beginners) op te nemen tegen o.a Super Suppi's met Fox 35. De Fuji 200 is de (motor)kist waarmee ik voor het eerst zelf ondersteboven in de lucht hing. Ge-wel-dig!
Deze is een RC uitvoering , misschien terug schalen en aanpassen aan lijnbesturing ? https://outerzone.co.uk/plan_details.asp?ID=13278 Groeten Jef
Hallo Jef, bedankt voor je reactie, maar heb wel het meeste hout in de doos zitten, dus met een “originele” tekening zou ik erg geholpen zijn. Groet, Rob
Nou, met een 180pk motor is de FA200-180 toegelaten voor eenvoudige kunstvlucht. Het was overigens geen doorgezette rugvlucht, maar tijdens loops, barrel roll, roll en snap-roll. Dit was tijdens een kunstvlucht introductievlucht (PH-GIN), gewoon voor de lol.... Eerder had ik dat trouwens al tijdens mijn zweefvliegopleiding met een ASK-13 beleefd. Mijn instructeur vond het geweldig dat hij een modelvlieger als leerling had. Met 25 starts solo, verder nooit meer wat mee gedaan...
Leuk! Wij huurden de PH-GIN in de negentiger jaren als sleepkist bij de ZCNOP. Tegenwoordig zijn de bomen te hoog om op ons eigen veld te slepen.