dit is misschien een leuk topic naast die van marfdamam ,show your heli, als je net als ik iemand bent die altijd wel iets wil veranderen aan zijn heli plaats dan hier een foto van jouw heli. zet er bij wat je veranderd of verbeterd hebt. er zijn super veel upgrades te koop voor je heli plaats hier je ervaringen met de urpgrade die jij op jouw heli geplaatst hebt. al heb je maar iets kleins veranderd en je wilt het graag laten zien kan ook geplaatst worden. foto's van heli's met mooie canopy's en foto's van gepimpte heli's die je op het net bent tegengekomen mogen natuurlijk ook. eigenlijk alles zolang het maar niet standaard is. grt eric
trex 600 12cell lipo scorpion 4035 560 kv flybarless dit is wat ik er allemaal aan veranderd heb: 3g, want dan vliegt ie veel stabieler. cc 85 hv 12cell 40c 5c laden 4000mah turnigy scorpion 4035 560kv dan kom je nooit meer power te kort want een trex 600 op 6 cellen is eigenlijk underpowered. carbon tail tube vind ik veel mooier en is natuurlijk lichter. zwart onderstel vind ik gewoon mooi en ik heb nog 2 plastic ringetjes tussen het frame en het achterste onderstel geplaatst zodat de heli iets voorover staat. fusuno canopy met een andere canopy heb je meteen een andere heli dan de rest metal tail upgrade ik heb totaal geen verschil gemerkt maar als die upgrade er is tja dan zet je hem toch gewoon er op. align ds650 servo snelste align servo voor de tail een must dus. quik uk carbon tail rod geeft een nog betere verbinding tussen de staartservo en de tail rotor 3e bearing blok je kunt voor de 600 een langere hoofdas krijgen zodat je een derde bearingblok kunt monteren, voor de highpowered 600 een must want je frame word zo veel steviger. kde main gear upgrade trex 700 mod 1 schuin hoofdtandwiel na meerdere tandwielen gestript te hebben ben ik gaan zoeken naar een oplossing, de kde upgrade zorgt ervoor dat je het tandwiel van een trex 700 kunt monteren. radix main blades radix tail blades echt vette blades en natuurlijk bevorderd het ook de vlieg eigenschappen led lights zorgt ervoor dat je heli goed zichtbaar blijft als je hoog en ver vliegt. en ik vind het wel mooi. verder heb ik van carbon nog extra framestukken gemonteerd zodat je nog minder beweging of speling in je frame krijgt. hieronder nog ff een foto van mijn held tareq. die ben ik tegen gekomen op 3d masters 2010 in venlo. naar mijn mening heeft er niemand zo'n vette vliegstijl als hij. grt eric
trex 600 8cell scorpion 4025 1100 cc100a hier nog een foto van mijn trex toen ie nog niet flybarless was hier had ie wel al een scorpion 4025 1100kv
Gave foto met Tareq!!! Maar je maatje Tim die er ook op de foto staat heeft ook aardig wat skills!!!! mijj heli is nog in de pimp fase RJXkop komt eind van de week en kunnen we naar het veld voor de maiden!!! Scorpion 1600 KV voor de powerrrrrr Video van maiden komt zsm!!!! Gr Gerard
Strakke heli Eric! Dit is mijn 600N in huidige vorm: Niet zo heel veel heftige zaken veranderd: - Fusuno canopy. - fusuno Trex 700 tail fins. - Radix SB main blades. - CY MP5 uitlaat. - Zwarte skids + skidpipes. - Aluminium koelfan. - Quik uk canopy bevestiging en socket screw caps.
hoi gerard dank je voor je reactie. ik hoor dat je tim ook kent. tja we zijn nog niet zo goed als tareq maar wie weet over een paar jaartjes (not) het begin is gemaakt bij jouw heli. grt eric
Hallo piloten, Hier een paar foto's van kappen die ik gespoten heb voor mijn zwager. Ik heb zelf geen helicopters. Op een klein coaxiaal ding na dan. Ik mag mijn website niet plaatsen omdat die commercieel is, iemand had daarover geklaagd. Dus dan maar zo. Groet, Jan