Hoi, Ik ben nu bezig met een Scania 770s 6×4 silver editie. Maar ik wil nu een pistenking lichtbalk plaatsen en ik wil hem niet te fel hebben. Wat zou dan beter zijn oranje of geel?
En hoe kan je deze aansluiten op de beier usm-rc3, zwaailicht is 5 volt Hoe kan ik de uitgaansspanning verlagen zodat het zwaailicht gaat werken?
hier de voltages invullen en bij "number of LEDs in your array" 1 invullen dan zie je welke weerstand te gebruiken. LED series parallel array wizard (hebeiltd.com.cn)
Geef is een artikelnummer welke je precies heb. Want nu geef je informatie wat de tussenhandel verstrekt, en dat kan nog wel eens fout zijn....... Leuk voor losse LED's, niet voor een stukje elektronika........
Het zit op de ontvanger aangesloten, als ik de stroom aanzet gaat de zwaailamp gelijk branden en krijg ik via de zender niet uit
Met een ontvanger kun je ook niets aan/uit schakelen. Dan moet je er een schakelaar tussen zetten. Zoiets kan dan als voorbeeld. Neem je de single switch en eentje zonder allerlei programmas Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,02 | Axspeed Rc Ontvanger Schakelaar On/Off Controle Elektronische Schakelaar Voor Rc Vliegtuigen Auto Modellen https://a.aliexpress.com/_EGkcR3f
En die kan je dan met je zender schakelen? Dat zou de oplossing kunnen zijn Net besteld , ben benieuwd
Mijn zwaailampen zitten rechtstreeks op de ontvanger. Switch naar onder bewegen is zwaailamp aan of uit zetten. Switch naar boven is ander draai/ flits patroon
Servo uitgangen zijn hetzelfde voltage als wat er op je ontvanger staat. Dat hoort gewoon 5volt te zijn