Plaats hier je "Mooiste zweefvlieg filmpjes"

Vind het wel leuk om een apart topic te maken waarin iedereen zijn of haar mooiste en/of beste filmpje kan plaatsen.

Hierbij trap ik af (kreeg deze van Dirk door gestuurd) Open hem in HD en zet hem op Full screen and sit back and enjoy!!!

N.B. Voor de gene waar het niet bij lukt de directe link te plaatsen
>>>(http://www.youtube.com/watch?v=)<<< eerste deel tussen de haakjes moet je verwijderen en alleen de cijfers en letters na het = teken selecteren.

Zelfde geldt voor Vimeo

Grt Lyckele

Laatst bewerkt door een moderator:
A very nice 'feel good-go gliding' vid. You can almost feel the warmth.
Landing area looks a bit coarse for f/glass fuselages:eek:

Gordon

A very nice 'feel good-go gliding' vid. You can almost feel the warmth.
Landing area looks a bit coarse for f/glass fuselages:eek:

Gordon

Hi Gordon,

I had the same feeling and indeed the area for landing is not ideal, but the location is incredible ;)

Greets Lyckele

Mooi filmpje is dat.

Ik heb zelf nog ergens een super-8 film uit het jaar 1979.
Deze film hebben wij gemaakt tijdens een hellingzweef vakantie in de Oostenrijkse alpen. Als het mij lukt deze film te digitaliseren zal ik hem plaatsen.

Ik heb redelijk wat filmpjes die ik zelf gemaakt heb. Ik zal er gefaseerd hier wat plaatsen.

Tja, waar zal ik eens beginnen? Laat ik Berrie's Grunau Baby nemen, die is al een tijd niet vertoond.

Raymond, ook nog een filmpje van de Wasserkuppe van vorig jaar en het Fantje op de Wasserkuppe van dit jaar..... briljante filmpjes met lekkere muziek.

Heerlijk zo'n draadje met de mooiste filmpjes, leuk initiatief. Helaas heb ik nog geen filmpje wat mooi genoeg is om hier te plaatsen..... komt nog ;-)

Gr,

Johan

Johan, die gaan allemaal voorbij komen. Ik wil niet alles tegelijk hier plaatsen, dan zijn jullie het (mij) zo snel zat. Ze zullen één voor één voorbij komen, liefst met vele filmpjes van anderen er tussendoor.

PH_AJH attendeerde mij gisteren op het volgende filmpje. Van de melige soort, maar hij stijgt wel uit boven het gemiddelde melige filmpje. Erg amusant.

Hahaha!!!!

Ik heb echt weer eens hardop zitten lachen achter mijn PC. (rustig op mijn werk, jammer genoeg....)

Laatst bewerkt:
Prop-er verraste mij, twee jaar terug alweer, met deze video:

dat heeft haast een glijhoek van een F3K toestel ;)

heb je zeer mooi gedaan.
mijn bewondering heb je ;)

You did such a beautiful job building your Supra. I wish I had that kind of skill.

Speaking of skill. I loved watching you catch the Supra in the video. That qualifies for 110 landing points in my book.

Best of luck with your new beauty.
Roger

Steenarend op Langevelderslag

De meeste zullen hem wel gezien hebben, maar toch...de maiden.
(richtingsroer is nu niet meer zichtbaar)

Groet,
Patrick

Oké, laat ik ook maar eens een duit in het zakkie doen.

1. Dit is volgens mij aan deze groep een beetje voorbij gegaan.
Maar laat het even op je inwerken:
445 mph = 716 km/h !!!!!!

2. Mooi filmpje uit Noorwegen:

3. Mooi filmpje uit Frankrijk:

4. en tot slot geen filmpje, maar een heeeeeleboel vliegtuig.
Een Pilatus B4 in de Pyreneën

Gr. Dirk.

Oke, volgend jaar naar Noorwegen....... FANTASTISCH zo'n kust!

716kmh-> ziekelijk hard!!

Laatst bewerkt:
Noorwegen ziet er inderdaad echt fantastisch uit. Zelfs al zou je daar je vliegtuig finaal aan gort vliegen. Het blijft mooi!

Noorwegen ziet er inderdaad echt fantastisch uit. Zelfs al zou je daar je vliegtuig finaal aan gort vliegen. Het blijft mooi!
Je moet wel een erg groot model hebben wil Noorwegen er niet meer fantastisch uitzien nadat je het aan gort hebt gevlogen... :cool:

Back