Ik ben nieuw met het beplakken van decal stickers. Kan iemand mij even dit in het kort uitleggen hoe ik deze moet plaatsen :smile:
Decals aanbrengen op lak/krimpfolie of op schuim? Gezocht op discussies met sticker OR stickers OR decal OR decals in de discussie-titel. Zoeken binnen titel kun je met de uitgebreide zoekfunctie (rechtermuisklik op de gewone zoek, vervolgens openen in nieuw venster) Je kunt de zoek verder beperken tot een aantal subfora, betreffende subfora aanklikken terwijl je ctrl-toets ingedrukt houdt. Meer (forum)zoektips/zoekmogelijkheden, ook zeeeeeer nuttig voor Google/IxQuick, in de FAQ zoekfunctie 169 hits, te veel om hier te copy/pasten, en niet allemaal relevant (b.v. leveranciers/adresjes, of geen/weinig reacties), maar mocht je onderstaande selectie niet genoeg leesvoer vinden, fire up your search-engine ... FAQ Stickers en decals, sticky/belangrijk//faq, vastgepind boven in het Spuitcabine subforum stickers plakken op een truck/auto stickers die niet goed plakken Decals maken en printen Decals aanbrengen Decals maken Waar de juiste bestanden te vinden om zelf stickers te maken ? Vraagje over decals i.c.m. water... Help met decals!! Decals aanbrengen: Een Ramp Tip voor loslatende decals lucht onder sticker enz.enz. Forumtipjes: Inidien je leeftijdsweergave activeert in jouw profiel, is die ook altijd zichtbaar naast je berichten. Met die kennis kunnen forumleden beter maatwerk leveren in hun antwoorden. Leeftijd geeft indicatie van budget, aantal jaren scholing (= talen, wiskunde, natuurkunde, zwemles etc) en het al dan niet aanwezig zijn van een hogere instantie, eventueel in combinatie met handenbindertjes. Of dat je wellicht zelf nog in de categorie handenbindertje valt. Geef ook je woonplaats of regio op in je profiel op, dan kan iedereen dat altijd zien links onder je gebruikersnaam. Is handig voor verwijzen naar evenementen, winkels, clubs, personen, handel, locaties, drinkgelagen en wie weet, misschien woont er wel een behulpzame ervaren MBF'er bij jou om de hoek.