plus- en minpunten HPI MT2

• Topicstarter Topicstarter imac
  • Startdatum Startdatum
I

imac

Guest
hallo,

ik wil graag een HPI nitro mt2 kopen en zou graag de plus en min punten willen weten.
is het een goede keuze om deze auto te kopen voor onroad en offroad.
graag jullie reacties.

groeten,

Imac

Jellefcu zei:
heeyallemaal,

een vriend van mij wil een carson king of dirt kopen en wou graag de plus en min punten weten.

graag jullie reacties.

alvast bedankt,

Jelle

imac zei:
hallo,

ik wil graag een HPI nitro mt2 kopen en zou graag de plus en min punten willen weten.
graag jullie reacties.

groeten,

Imac

zijn jullie in enig opzicht met elkaar verbonden? :?

Beter goed gejat, dan slecht zelf verzonnen!
De volgende keer ook de goede manier van een topic tittel jatten, en we zijn helemaal het mannetje!;)

Ik heb de vrijheid genomenje topictitel even aan te passen. Zoek eens wat rond, ik weet tamelijk zeker dat de zoekfunctie je al wat info gaat opleveren over de MT2

Pluspunten van de mt2: kan tegen een stootje, loopt op straat en offroad redelijk hard.
Minpunten: Wil nog wel eens wat problemen hebben met remmen, schroefjes lopen nogal snel uit diffcups.

Maar is makkelijk op te lossen, gewoon locktite op de schroefjes. En andere remschijf erin.

Schroefjes die snel uit je diffcups lopen? :? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Problemen met de standaard rem heb ik ook nooit gehad zolang ik met de standaard motor reed, zolang je de servo en de linkage goed instelt is er geen probleem.

Ik heb daar ook nooit problemen mee gehad. Verder zou ik wel gaan voor een 18SS, deze kost wel wat meer maar is ook gelijk stukke beter. Voor offroad vond ik hem niet echt geschikt, dit door zijn lage bodemspeling. Omdat de bodemplaat continue over de grond 'sleept' werd de motor erg heet.
Voor onroad was het wel een goede wagen, liep ontiegelijk snel. Alleen heb je dan weer wat meer problemen met de besturing. Hij werd wat swabberig op de weg.
Op zich is het een leuke auto, maar zelf heb ik er spijt van dat ik hem ooit gekocht heb. Voor dat geld, of nog ff doorsparen, kun je heel wat anders leuks kopen. Maar smaken verschillen.
Kortom:

Pluspunten:
- Loopt supersnel onroad
- Makkelijk aan te sleutelen

Minpunten:
- Offroad gaan je diff's vaak stuk
- Te lage bodemspeling offroad
- Duur qua aanschaf (18ss) in vergelijk met andere auto's

Back