Heey ik wil een hovercraftbouwen.. maar ik weet niet hoe ik de prop aan de motor moet vastmaken... de vorige keer is het gelukt maaaar..... toen ging ik testen en weg was de prop...in het water.. Dus kaniemand mij tips geven over hoe dat noet.. enne ik wil niks kopen.. Groetjes Rick
0. Vraag het eens aan je winkelier 1. Vraag dit eens in het vliegtuig deel. 2. Geef eens wat meer info zoals welke motor (wat voor as) en welke propellor. 3. Als je niets voor wilt kopen, zelfs geen schroefje of buisje is het einde verhaal, heet het verder geeen zin om moeite voor je te doen.
Niek je hebt helemaal gelijk!! en Rc Gek je zult waarschijnlijk toch uitkomen op een prop adaptor dus ren maar gelijk naar jou hobby winkel. die dingen kosten over het algemeen maar een paar euro.
soory heb nu geen camera tot mijn beschikking..als ik er 1 heb..morgen;-) dan zet ik hem hier:-D Rick
of vertel het gewoon of wat meer over je hoovercraft ik wil er ook een bouwen dus welke motor in verhouding tot boot opervlakte etc
Uhh ik heb zelf van een pijpje een adaptortje gemaakt en aan de zijkant gaatjes gemaakt dat je hem zo op je motor kan zetten en vastschroeven De boot is nog niet af dus daar kan ik nog niks oververtellen want ik heb alleen nog maar de bodem! :lol: Rick
ik hoop voor je dat dit blijft zitten, misschien met locktide wat zekeren of secondenlijm (dan zit het ook goed vast 8) )