PROTECH NITRO SHAFT 4WD goed of niet??

• Topicstarter Topicstarter daffyke
  • Startdatum Startdatum
D

daffyke

Guest
hey iedereen,

ik ben hier nog redelijk nieuw op het forum, vorig jaar was ik me aan het bezighouden met alles wat er bij de rc rijden bij komt kijken. Nu is de winter en de zomer gepasseerd ondertussen en heb ik nog steeds geen rc autoke.

NU was ik zo wat online aan het kijken en zag ik bij mijn hobbywinkel de PROTECH NITRO SHAFT 4WD staan voor 275€ in de aanbieding.

Nu wou ik eens weten van jullie of dit een goed wagentje is om me aan te schaffen.

Wat is de bedoeling?? profesioneel rijden zit er niet in het is gewoon voor de fun en af en toe eens mee te rijden als ik tijd heb en als het goed weer is. De plaatsen zullen meestal parkings van grootwarenhuizen zijn waar ik zal gaan rijden.

Wat denken jullie ervan of zijn er betere of andere protech wagentjes te koop. ik ben dus van plan binnen protech te blijven.

Groetjes en alvast bedankt

Eerst en vooral over het merk protech :
Het is Belgisch , dus als je in Belgie woont zijn de wachttijden heel kort.

De motoren in de protech wagens zijn Force motoren , zeer goede motoren , niet gemaakt om tot het uiterste te gaan , maar wel gemaakt voor uithouding en stabiliteit.
Zo heeft mijn nitro fun van protech het tot nu toe 25.6 liter volgehouden met dezelfde motor....., nu heb ik hem doorverkocht en is die jongen er nog enkele liters aan het bijdoen.

Volgens mij is het een perfecte wagen als je nieuw bent , goed om vele uren en liters plezier aan te beleven.

Ik heb er zelf zo eentje te koop, 3 maand oud en trekstarterke kapot.
dat autoke is eigenlijk pas gerodeerd, maar ik wou een offroad model.
Heb nu dus een Inferno gekocht en de hele shaft gaat de deur uit, al dan niet compleet met zender.
Die shaftjes zijn helemaal geen verkeerde autokes, zeker als beginnend piloot, maar hou er rekening mee dat ze enkel op asfalt te gebruiken zijn.
Mocht ik geen vriend hebben die een marder heeft gekocht had ik zeker nog steeds met de shaft gereden.

Interesse? Stuur es een pb en dan zien we wel.

Back