Hallo, Ik kan 2dehands een Protech Phaser 4 aanschaffen. Deze heeft een sx21 7p turbo moter, van 2 jaar oud. Is phaser 4 een goede auto en wat mag hij na 2 jaar nog kosten? Alvast bedankt voor de reacties, Joris
hoi flugel , ik wou deze eerst ook kopen , omdat het mij een auto leek die zowel onroad kon , maar tegelijkertijd offroad , aangezien ik hier prachtige onroad en offroad parking heb... uiteindelijk heb ik gekozen voor een echte onroad wagen , de nitro fun 12 van protech , dus kan ik niets vertellen over die phaser , maar wel over protech protech is een goed merk , kwa prijs-kwaliteit verhouding , heeft goede beginnerswagens , alles is netjes verzorgt em mooi afgewerkt , de motoren zijn ook van goede kwaliteit de enige minpunten van protech zijn : er lekt bij elke protech wagen wel ergens benzine ... god mag weten waar dat vandaan komt , maar elke protechbestuurder heeft er last van en de eerste bougie die brand je wel makkelijk na 2 dagen op , dus steek je er beter een rossi of iets dergelijks in... de phaser lijkt me een knap wagentje , leuk om ergens mee naartoe te nemen en daar wat zand te spuiten hopelijk gaf dit wat ondersteuning enjoy !
Ziet er opzich wel goed uit, kheb alleen geen verstand van buggies dus ik kan er niet veel over zeggen.
over de prijs.. ik geloof dat hij in mijn winkel 425 € staat ofzo ( ik kan me vergissen sorry ) maar moest dit zo zijn , dan zou je er na 2 jaar toch een 100-150 € aan mogen afdingen
Kheb ook een Protech (tech nitro 12) en ben er ook redelijk tevreden over, de plastic is van mindere kwaliteit en ook mijn benzine tank lekt nu onderaan.Over de motor (sx12) ben ik zeeeeeeeeeeer tevreden, nog geen miserie mee gehad. Die motor van die Phaser zal wel op zjin laatste adem zijn denk ik :? Maar daar stop je dan ofwel een nieuwe cilinderset in of gewoon een andere motor.