Hey, ik zoek eigenlijk nog een goed frame voor men eerste quad. Daarom dacht ik om ineens even een lijstje te maken. Weet je er nog, post dan de link en ik voeg ze toe aan de start post. // Quadframe.com // Mini quad //59euro//37,5cm// //Lunar Lander //105euro met Gopro mount// 77 euro zonder mount// 62 zonder motor steun//45,5 cm// // Hobbyking //HK quadcopter V1 //15 dollar//55 cm// // mikrocopter.de //MK30//MK40//MK50 //54,95 euro//30-40-50 cm// //hoverthings.com //VC-450 //70 dollar//45cm// Blauw of zwart// //VC-450-X8 //100 dollar//55cm//Blauw of zwart//Ook met vier motors onderaan te gebruiken// //Andere //Full Fiberglass Quad Frame //150 dollar//48,50 cm// //Quad CF Frame //120 dollar//49.00 cm//
Ik heb mij voornamelijk geconcentreerd op Quad's omdat ik zelf achter opzoek ben. Maar ik wil gerust in de lijst ook tri/hexa/octo's opnemen
excuses, even verkeerd gelezen Verzendkosten ga ik niet opnemen in de lijst. Die kunnen al eens verschillen. Zo ben ik 87$ kwijt. (17$ naar Belgiƫ) Mvg,
Hoverthings frames Hallo, ik heb de voorloper van een VC450 (VC 20) frame. (zonder de 4 poten) Ben er bijzonder tevreden over. Al vele keren uit de lucht gedonderd van op grote hoogte. Props gebroken, motormounts (van gaui) gebroken/geplooid, enz.. Deze frame is gemaakt uit garolite en is ijzersterk & licht. Buiten een paar krassen is hij nog in zeer goede staat. een aanrader.
carbon frame tekening van quad 50cm (volledig carbon) die over enkele dagen in productie gaat. Uploaded with ImageShack.us
ik wil van ieder type (quad50, y70 en hexa 70) dat gaat komen 3 versies maken, de standaard, de sport en de extreme, de verschillen zullen zowel visueel als constructief zijn. de standaard quad50 gaat tussen de 280 en 300 euro kosten
ja het is een hoop geld, maar laten we wel appels met appels vergelijken. er zijn ook helicopters van 30 euro
O ik kan wel even uitrekenen hoeveel carbon er in mijn F5B kist zit, en dan hoor ik graag hoeveel er in zo'n quad van jou zit Doen we de arbeid verschillen ook meteen even vergelijken Begrijp me niet verkeerd ik vind het een mooi frame maar die prijs heeft niks meer met hobby te maken, dit wordt wel heel erg commercieel zo en daar is dit forum totaal niet voor bedoeld.