Racing Paradise is no more

Mwa, ik het het verhaal op die site gelezen, de schuld wordt traditioneel weer bij de overheid gelegd die het niet gemakkelijk maakt voor de ondernemer. Gezien het aantal goed draaiende ondernemers in nederland valt dat kennelijk wel mee.

Ik heb zelf een donkerbruin vermoeden dat het bedrijf veel te veel hooi op de vork heeft genomen. En net als met zelfoverschatting in de sport komt dan de man met de hamer.

Tijdens de M-Auto wat lokale rijders gesproken. De ruimte waar ze zaten was bedoeld voor industriële bedrijven en niet voor detailhandel. Daar bovenop werd de hal ook geëxploiteerd voor evenementen om het echt rendabel te houden. Beide activiteiten werden enige tijd gedoogd door de gemeente maar kennelijk nu niet meer. Het komt dus niet echt als een verrassing. :(

Posted via Mobile Device

Is net hetzelfde verhaal bij Mc Ronse. Hopelijk houden deze het hoofd boven water.
Het zal toch niet zo zijn dat overal waar de M-Auto Wintercompetitie is geweest alles dicht gaat. 8O ;) Bij RC Speedworld is de baan in principe ook dicht en de openingstijden aangepast. :?

Erg jammer,was er toch bijna wekelijks te vinden.
Alleen vraag ik me dan af waar de limburgers dan heen moeten gaan om eens even lekker te rijden.

Groeten

Roy

Waarheen ? Naar Megadrom of Viol.

Ik hoor het net pas, echt erg jammer.
Ik kwam er wekelijks en vond het eigenlijk leuker rijden dan bij Megadrom.

Gelukkig is die er nog wel en wordt het dus 3 landen cup voorlopig. Ik denk niet dat er iets vergelijkbaars in limburg komt.

In ieder geval heel erg bedankt aan de mensen die het mogelijk hebben gemaakt!
Dit heeft voor mij echt de drempel lager gelegd om de hobby weer op te pikken en een start te maken met circuit/wedstijd rijden.

boh ik hoorde het ook en ik kon het gewoon niet geloven want ik heb er ook vaak gereden
echt jammer:(

Mijn eerste rc auto komt daar vandaan, een bigscale.
Pascal zelf heeft die nog aangepast voor me, jammer te lezen dat dit nu zo gebeurt.

Zonde, zonde.

Back