Halloa een week geleden heb ik een tricopter frame-kit besteld van RCexplorer (David dus).. EN.. enkele dagen geleden bracht hij een frame-upgrade uit met geïntegreerde Naze32 FC in de center-section Metteen besteld.. En bij deze een korte show-and-tell van hoe het 1-en-ander er uit ziet Link to build instructions: Link to Naze32 setup instructions:
Halloa bij deze een update-videotje van mijn tricopter bouw-project.. Afgezien van dit project weet ik nog niks van de Naze boards.. Het is dus even wennen/zoeken...
Tijd voor een 2e update! Na enkele tips van subscribers + kijken naar David's bouw-video, bij deze de 2e poging de tricopter stabiel te laten hoveren
I did me a bit of flying with the tricopter tonight WITH a Denver 8030W 1080P 60FPS camera on it.. Just to see if I needed to do some more tweaking
Waar heb je de Denver gekocht? Dat is toch niet die, die je voor 40 euro oid bij de kijkshop kan kopen?
Deze komt van Conrad vandaan.. En nee.. Ik weet niet welke ze bij de kijkshop verkopen, maar dat zal een ander model zijn
Ik had niet gezien dat het typenummer in de titel van het filmpje stond Ik bedoel deze, die is iets minder qua specs: http://www.kijkshop.nl/product/146534/denver-actie-camera-ac5000w/
I did me some more aerial-footige shooting practice with the Tricopter.. Some more tweaking to do, but it works pretty well
zoooowwww. dit is nog es een oud topicje Deze tricopter heb ik echter nog steeds & hij vliegt prima Maar.. ik heb em in de loop van de tijd ook wel een paar keer gecrashed omdat hij geen OSD heeft :$ Gelukkig zijn er tegenwoordig van die handige FPV cameratjes MET ingebouwde OSD Dus.. deze tricopter gaat een FPV-cam upgradeje krijgen En om precies te zijn, deze: Foxeer Arrow V3 Sony Super HAD II CCD cam with OSD Bij deze mijn bevindingen daarmee: Specifications: Chipset: Sony Super HAD II CCD PAL Resolution: 976 x 494 NTSC Resolution: 768 x 494 Default lens: 2.5mm Output: 650tvl in B/W.. 600tvl in color Input power: 5V - 40V WDR: Yes! D-WDR OSD: Yes! Microphone: Yes!
Tijd voor een klein updateje weer voor dit project Deze keer heb ik de tricopter verhuisd van m'n Futaba T14SG naar de FrSky Horus X10S En wat andere props geprobeerd ook..