Hallo, Ik heb een Robbe Diamant zwever overgenomen, nu zoek ik de manual! Kan iemand mij hieraan helpen? Alvast bedankt Richard
Als het om deze gaat,dan heb ik er nog 2 ongebouwde dozen van liggen. Zeg maar wat je ervan wilt hebben
Heb de bouwbeschrijving,tekening en een los blaadje met de gebruiksaanwijzing voor de Imolinc vleugelbevestiging.zal de scanner even aangooien
Heb ik ontvangen. Ze staan inmiddels op de usbstick,ga vanavond even thuis de stick naar je doormailen. Vanaf hier waar ik nu zit kan ik niet versturen,alleen ontvangen. Zie aan je berichten dat je uit de buurt van Tubbergen komt,ik zit daar ook geregeld. Mocht je een kopie van de bouwtekeningen willen hebben,dan kunnen we die wel een keer laten kopieren in Oldenzaal. Gebruik je de zwever als zwever of als electro?ze zijn tenslotte in beide uitvoeringen vanuit de bouwdoos te bouwen. grt Hans
Heb recentelijk ook een half gebouwd exemplaar overgenomen. Met een beetje geluk 25 Mei te bewonderen ;-) Vleugels zijn in principe klaar, moeten opnieuw voorzien worden van folie. Romp moet nog volledig afgebouwd worden. Zal foto's plaatsen. Rob.
wei hebben nog een originele motor liggen voor de robbe Diamant. als je er belang bij hebt laad het maar weten. Rob
Hallo Rob , Ik weet dat Richard op dit moment onderweg is en dat hij zeker belangstelling heeft . Houd hem maar vast als je wilt en Richard zal er later op terug komen .. Alvast bedankt ! Paul .
Hallo SRS, Als je een weekje kunt wachten,dan krijg ik mijn tekening van de Diamant terug. Heb hem uitgeleend voor het kopieren. Kan je hem dan wel als pdf toesturen. M vr gr Hans
Heb je deze Robbe Diamant nog op voorraad? Ik heb interesse in een complete bouwdoos of een romp met cockpitkapje. Groet Theo
Heb zowel de doos en een nieuwe romp. Extra cockpitkap, misschien. Zit erg te dubben of ik de doos weg wil doen. Denk het eigenlijk van niet. Extra romp mag wel gaan. Eventueel van de nieuwe kap uit de doos een kopie trekken? Grt hans.