Gebruikt iemand anders deze ook. mischien kan die me dan helpen met het programmeren van dat apparaat. bij mij als ik em aanzet gaat het rode ledje branden, maar hij doet niks. gaat niet naar programmeer modus als ik de knop ingedrukt houd. dus echt helemaal niks.. is er nog hoop ?
Ruilen! Hallo Flash. Ga als een 'flits' naar de winkel, inclusief bon en originele verpakking, en ga 'm ruilen. :cry: Is mij ook een keer gebeurd. Robbe heeft, net als alle andere fabrikanten, een bepaald percentage fouten in de productie. Als je de gebruiksaanwijzing goed opvolgt, moet 'ie meteen in programmeermodus gaan als je de knop ingedrukt houdt. Normale reactie staat exact omschreven in de handleiding, klopt precies! Het is een hééééle fijne regelaar: :lol: Lekker precies en hij kan een behoorlijk vermogen aan. Groet en succes! Roel.
dacht ik al, probleem is dat deze hele set van iemand anders is. is al een tijdje oud enzo geen bonnen. hij had 2 van deze regelaars. 1 onbekend doosje (nogal groot, leek een custom ding) en de standaard tamiya meganische regelaar. wordt dus waarschijnlijk nieuwe aanschaffen.