Hallo, Ik heb deze camera: http://shop.runcam.com/runcam-sky2/ Daar is nu het grijze condensatortje wat bovenin zit (Dat is het denk ik?) van afgebroken en ben ik kwijt. Is dit te vervangen door een andere? Zo ja, welke moet ik dan kopen?
Ja dat is dus een beetje mijn vraag Heb er weinig verstand van dus weet niet precies welke ik moet hebben
Zoals al gezegd in je andere topic. Het is een oscillator kristal. Achterhalen wat er op zat bij iemand die er nog 1 heeft maar helaas staat het er niet altijd op. Dan fabrikant mailen in de hoop dat ze het geven. Volgende keer kristal aan de printplaat lijmen voor je hem gebruikt.
is inderdaad een crystal, zijn gewoon te koop op ebay en bij electronicazaken vaak ook wel. Je moet alleen wel weten welke waarde je nodig hebt. dus iemand zoeken die zo'n camera heeft en kijken of het er op staat (vaak heel klein en slecht leesbaar). Of het te vervangen is hangt van jouw soldeer skills af, hier durf ik niks over te zeggen.
Volgende keer even vast zetten... Was ook al zo met de pz420-l36 (600lijns super had) plastidip werkt prima.
ja die stuiteren overal af ze gaan ook vaak kapot door het klaperen als je ze niet vast zet drupje hotglue of dipje erover