Cheeta
Forum veteraan
aangezien de module nu in productie wordt genomen wil ik ook de schippers erop wijzen!
Met een set (encoder + decoder) is het mogelijk met een Robbe F-14 12 kanalen te schakelen. Hiermee kun je dus van alles bedienen.
Aansluiten is erg makkelijk en kan elke leek doen. in de zender is het een kwestie van 2 stekkertjes in pluggen. Bij de boot? is het een kwestie van zorgen dat alle verbruikers (verlichting etc) die je wilt schakelen voorzien zijn van een constante plus +. En de min kant aan de decoder solderen / schroeven etc.
Prijzen:
De encoder kost: €33,50 (voor in de zender)
De decoder kost: €29,50 (voor in het model)
Momenteel heb ik echter nog maar 2 encoders in voorraad. Maar niet getreurd er gaat een nieuwe bestelling komen.
bestellingen kunnen via
sales@wetronic.nl
*vergeet niet je naam en adres gegevens te vermelden en hoeveel modules je zou willen en of je eventueel in het buitenland woont.
vragen kunnen per PM gesteld worden of in dit topic.
Ondersteunde zenders:
F-14 / 8 kanaals
FC-16
FC-16 Truck & Boat
FC-18 alle versies
FX-18 met losse schakelaars.
Met een set (encoder + decoder) is het mogelijk met een Robbe F-14 12 kanalen te schakelen. Hiermee kun je dus van alles bedienen.
Aansluiten is erg makkelijk en kan elke leek doen. in de zender is het een kwestie van 2 stekkertjes in pluggen. Bij de boot? is het een kwestie van zorgen dat alle verbruikers (verlichting etc) die je wilt schakelen voorzien zijn van een constante plus +. En de min kant aan de decoder solderen / schroeven etc.
Prijzen:
De encoder kost: €33,50 (voor in de zender)
De decoder kost: €29,50 (voor in het model)
Momenteel heb ik echter nog maar 2 encoders in voorraad. Maar niet getreurd er gaat een nieuwe bestelling komen.
bestellingen kunnen via
sales@wetronic.nl
*vergeet niet je naam en adres gegevens te vermelden en hoeveel modules je zou willen en of je eventueel in het buitenland woont.
vragen kunnen per PM gesteld worden of in dit topic.
Ondersteunde zenders:
F-14 / 8 kanaals
FC-16
FC-16 Truck & Boat
FC-18 alle versies
FX-18 met losse schakelaars.
Laatst bewerkt door een moderator: