ten eerste goeden dag, ik ben juriaan en ben vanaf vorige week de trotse eigenaar van een hpi rs4. nu wil ik vragen of jullie misschien goede tips hebben voor het schoonmaken. Alvast bedankt voor de tips
hey leuk dta je ook de leuke hobby hebt ondekt .nou over het schoonmaken van je auto komt voortzo nog een heel onderwerp op mijn website het adres is. http://websitemaker.kennisnet.nl/rcracing/ maar gewoon altijd nadat je gereden hebt je filter zuiver maken nog geen nieuwe oli erop alles goed schoonmaken met een kwastje of compressor als je die hebt :roll: en afterrun in je motortje houd je motor in top conditie extra smering en ja uhm wat nog meer voorzichtig rijden ahhaha groetjes ruud.
Ik kuis mijn wagentje als het heel vuil is meestal met een doek en alcohol. Dit gaat uitstekend.Als het minder vuil is met een verborsteltje.En als ik 2 maal gereden heb dit is dan gewoonlijk 2 maal een halve dag, dan haal ik het uiteen en kuis alles grondig. 8)
Je moet gewoon wat manieren proberen met schoonmaken er zijn zoveel manieren. Mijn HPI maak ik altijd schoon als ik veel heb gereden en als ie echt vies is erg vies is. Ik haal tijdens het schoonmaken altijd mijn randstoftank eruit en mijn besturing de rest laat ik zitten met een beetje keukenrol en een kwast maak ik hem schoon. en dat erg goed en je hoeft niets te schroeven dus daar heb je ook geen last meer van dat je schroefjes doldraaien. Heel soms haal ik me motor er af en maak ik die schoon maar dat is alleen als me motor vies is net zo als de laatste paar ritten hij lekt ergens olie :'( juriaan ga gewoon is een paar manieren proberen en kijk welke je het makkelijkst vind. Er is al is een topic over geweest dus gebruik ff de zoek functie voor de andere schoonmaak manieren.
hoe ik mijn wagen schoonmaak: 1. Haal hem uit elkaar (behalfe diff huis en motor) 2. Maak alles schoon 3. zet je auto weer in elkaar Veel werk? - ja zeker, maar het is wel 't beste vindt ik..
Mannen, bedankt voor de reacties en ga gewoon verschillende manieren proberen. ik ga maar eens proberen om hem helemaal uit elkaar te halen. heb morgen toch niets anders te doen :? . ( allen maar rijden :wink: !!!) nogmaals bedankt. gr juriaan
Klopt zo kom je overal het beste bij, en goed onderhoud is bepaald echt voor een groot deel de levensduur van je auto.