Hallo wie kan mij vertellen hoe je het best een uitlaat vanbinnen kuist :?: Edit, door powerpete, ik heb "kuisen" vervangen door schoonmaken, hoe vlaams je ook bent een hele berg weet echt niet wat kuisen is hoor !!
Weet niemand het is het een domme vraag misschien :?: Ik weet het niet zeker, daarom dat ik dacht hier zullen ze het wel weten. Ik zou namelijk geen brok willen maken stel dat mijn gedacht verkeerd is. Spijtig dat er geen reaktie komt.
zoveel zal ie niet vervuild zijn vanbinnen, ik heb motoren gezien van jaren oud, met uilaten als een nieuwe vanbinnen. ik denk dat het verspilde moeite is, maar je kan het proberen met zon staalborsteltje aan een stokje
Jah ligt er ook aan of hij plastic is of alluminiun plastic doen ze wel gewoon onder de kraan. of dir met allu kan geen idee.
Gewoon onder de hete kraan, kan met een alu uitlaat ook wel. Wel even goed laten drogen voor je 'm weer gaat gebruiken...
@starfish, je moet natuurlijk niet verwachten dat mensen midden in de nacht op het forum zitten, de meeste bezoekers komen zo rond de avonduurtjes langs en dan heb je de meeste kans op een antwoord.. Met betrekking op je vraag, uitspoelen met een beetje brandstof en evt een lapje stof erdoor halen, je kunt in principe niks in de uitlaat beschadigen.....................Peet...................8)
Van binnen schoonmaken :?: Bij brommers vullen ze hem gewoon met een laagje benzine en steken ze hem aan om uit te branden maar dat is bij een modelpijp niet nodig. Aan de buitenkant schoonmaken heb ik ovenreiniger gevonden, dat maakt een blanko pijp weer makkelijk schoon.
Dank voor jullie reaktie die benzine moet dat gewoone benzine zijn of ma dat met nitro gedaan worden.Toch alvast dank om jullie reaktie
Ik heb een 2 kamerige uitlaat.Je kan duidelijk de 2 stukken zien moet je deze dan uit elkaar halen om hem te kuisen of gewoon langs het gat een beetje benzine of heet water gieten en dan laten droogen. :?: