Serpent electro 190mm touring???

Ik zag net op de inschrijflijst van de snowbirds (http://www.snowbirdnationals.com/2007entrants.htm) dat Rene Cornella staat ingeschreven voor touring 19T foam en Pro mod. :?
Heb ik iets gemist, of heeft Serpent in het geheim een 190mm electro auto in de maak?
En zou dit kunnen betekenen dat de races die Jilles reed voor Serpent een voorbereiding waren op een overstap?

Puur speculatie, maar iemend liet daar laatst iets over vallen.

Grappig, gaat Serpent aan de electro 1:10 en Xray aan de nitro 1:10.
Jilles gaat trouwens voor Xray (waarschijnlijk) deelnemen aan de winternats met de nieuwe NT1.

Dat Serpent een 1/10 elektro heeft ontwikkeld is toch al een tijd geweten, sommigen hier hebben hem al gezien (en zelfs mee gereden dacht ik)...

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat ding eruit ziet. Het is al een tijdje bekend dat ze met zoiets bezig zijn, maar ik ben benieuwd hoe het geworden is.

Vanaf de Snowbirds weten we dus hoe die eruit ziet :mrgreen:

Dit is dan niet de eerste Serpent electro... Een x aantal jaren terug kwamen ze met de Serpent TenForce, die was ook 1/10 en electro... Alleen is die zo oud dat er geen foto's van te vinden zijn op internet. Tenminste, ik kon ze niet vinden... Ben ook wel benieuwd hoe de nieuwe eruit gaat zien...

Iemand een sneak previeuw misschien???

Aangezien Jilles laatst nog voor Xray de DHI cup gereden heeft, ga ik er vanuit dat hij inderdaad met de NT1 aan de winternats mee zal doen.
Nog een auto waar ik graag foto's van zou willen zien! (onder de kap dan).

Jaap J. zei:
Ik ben wel heel erg benieuwd hoe dat ding eruit ziet. Het is al een tijdje bekend dat ze met zoiets bezig zijn, maar ik ben benieuwd hoe het geworden is.

Vanaf de Snowbirds weten we dus hoe die eruit ziet :mrgreen:

Kom op Jaap... Share it!!!

Volgens mij is het een publiek geheim dat de nieuwe Serpent inmiddels al meerdere malen is getest bij RC Indoor Groningen.... Dat heb ik me al door meerdere mensen laten vertellen. Afgelopen weekend heb ik bij de 1500 ronden in Groningen gehoord dat de Serpent inderdaad zijn debuut gaat maken in Orlando.....

Tja, ik weet het natuurlijk ook niet, maar als ik Serpent zou zijn zou ik een mix maken van de beste auto's van dit moment ;) zoals de Tamiya 415 MS(X), Hot Bodies Cyclone en de Xray T2; pure speculatie natuurlijk.

Oh okee Jaap, ik dacht even dat jij wel meer info had maar helaas dus niet... Tja, als je gaat speculeren dan zal het idd wel een kloon worden van de bestaande top-modellen als de X-ray, Corally, Tamiya, Yokomo, Hot Bodies, Kyosho en weet ik veel wie er nog meer een hebben...

Toch ben ik benieuwd alleen heb ik ook zoiets van laat Serpent lekker brandstof auto's maken, dat doen ze al jaren erg goed dus... En het laatste electro project is ook niks geworden (TenForce) maar goed... Da's alweer een flink tijdje geleden en de technologie staat ook daar niet stil dus. Ze hebben al diverse onderdelen van carbon dus dat zit wel goed alleen ben ik bang dat ze te snel onderdelen "te lomp" uit gaan voeren door de ervaring in de brandstof maar goed, we zullen het zien... Time will tell...

Roger zei:
Volgens mij is het een publiek geheim dat de nieuwe Serpent inmiddels al meerdere malen is getest bij RC Indoor Groningen........

Over lomp gesproken en kennis, de wagen heeft gedurende de testen het baanrecord neergezet, rondje onder de 10 ;)

zal wel weer op de rest lijken...
alleen de kleur van het alu zal misschien wat verschillen.... oranje ofzo ;) beetje hollands :D

Frans Heinsbroek zei:
Tja, ik weet het natuurlijk ook niet, maar als ik Serpent zou zijn zou ik een mix maken van de beste auto's van dit moment ;) zoals de Tamiya 415 MS(X), Hot Bodies Cyclone en de Xray T2; pure speculatie natuurlijk.

Dat wordt dus een HB, Tamiya of X-ray in paarse, blauwe en zilveren kleurstelling?? 8)

Serpent heeft een compleet nieuw management, daarom dat ze zich nu eens op ander gebied gaan wagen. De voormalige baas van Serpent (hoe heet die kerel nu weer?) heeft Serpent verkocht en doet nu (enkel) verder met Virtual RC.
Nieuwe bazen, nieuwe regels :)

Back