ik heb zelf een beetje of road met redelijk hoge velgen/banden nu was er een velg kapot en heb ik mijn lage banden van mijn elektro er onder gegooid maar rijd minn auto niet echt lekker hoe komt dat ?
Dat komt inderdaad doordat de vertraging van de auto gemaakt is voor off road met grote banden. Als je vervolgens kleine banden eronder zet en je rijdt op straat, zal de motor waarschijnlijk heel snel hoge toeren draaien en de auto niet echt hard gaan. Je kunt dat verbeteren door het motortandwiel (clutchbell) te vergroten, meer tanden erop dus. Of juist een kleiner hoofdtandwiel gebruiken. Wat je ook kunt doen, zoals ik bij de tips ook al heb neetgezet is een stuk binnenband over je off road banden heen doen en daarmee dan on road rijden. Dat werkt ook wel goed. Ik weet alleen niet of je wel een fietsband over die grote banden heen krijgt.. shift-on-the-fly
Die binnenband moet je zo ver uitrekken dat hij stevig om de band blijft klemmen. Je hoeft hem verder dus niet vast te zetten. shift-on-the-fly
dan zal ik wel lage bandjes gaan rijden en dan dat tandwiel van je motor vergroten maar met hoeveel maatjes ?