mijn auto loopt perfrct alleen start beetje slecht warm en koud :S:S meestal koud na trekje of 20 en warm na trekje of 6 aan wat kan dit liggen
Waarschijnlijk iets met de afstelling of de gloeiplug, mijne start ook moeilijk als ik een tijdje niet gereden heb, maar gewoon start die meestal bij 1-2 trekken.
je moet zorgen dat als je hem koud pakt dat je wel ff brandstof je carberateur in blaast zal al wat schelen want 20 trekken droog met een koude motor is niet bevordelijk.
goed choken, er zeker van zijn dat er ook brandstof in je motor gaat (slangen kijken) en dan moet ie zo starten, mits de juiste plug is gemonteerd die goed werkt.
oke dat zou koud wel kunnen ja maar soms als hij stil valt onder het rijden ofzow dan zie ik dat er geen brandstof bij de cabarateur zit en als ik dan op pompje druk dan gaat het er naar toe maar laat ik dan pompje weer los dan stroomt het oook weer terug naar tankje toe ????? en ook als ik dan op dat slangetje van uitlaat..... blaas dan precies hetzelfde
aha, ik heb PRECIES datzelfde probleem gehad. Je hebt toch een carson flasher? Ik denk dat je de benzine tank iets hoger moet instaleren. Het is een ontwerp fout.
ja inderdaad , dit heb ik ook voorgehad maar je moet je gewoon wat haasten dan : pompje drukken en dan aan die trekstarter trekken ( mits aanhangen van glowstart natuurlijk) en dan gaat hij wel weer gee probleem
Dit is nou je eerst zinnige oplossing wat ik ook zeker van je aan neem en ga proberen. bij deze tnx Fardy
op welke manier moet je hem dan hoger maken ?? door er wat ringetjes onder te steken ??/ en hoeveel hoger moet hij dan