Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De Discus 2a, D-3799 Y1, helaas geen vlieg foto maar dat is altijd nog beter dan niets.
Je ziet hem liggen bij de overzicht foto van de start, en wanneer we terug lopen vlak voor het onweer, dan ligt tie op mijn schouder.
Ik loop samen met me pa voor de Swiss trainer richting de pit.
hoi allemaal , ik heb goed nieuws,
Mijn motor van de paf is inorde, hij heeft vrijdag morgen weer gelopen en met geluk is mijn as recht !!
Dus de motor op een oude sleper en daar dit jaar mee uit vliegen !!
Bertus
Ik geloof dattie een (Vogt)Bully gaat kopen, misschien doe ik ook wel mee met een. Voordeel is dat je de romp kunt gebruiken als demper van uitlaat en inlaat. De PAF trainer kun je slecht dempen.
Je kunt er verschrikkelijke zware motoren op kwijt, op de Bully dan.
Geluid wordt steeds belangrijker, het is niet meer vermogen alleen.
hoi bertus,
Ik heb gister met peter adolfs gesproken op J.O.P. ,maar hij zegt zelf dat hij een wachtrij heeft voor de paf trainer's .
Dus als je deze wil vliegen in de winter zal je op tijd 1 moeten bestellen.
Verder is het zo als Richard al vertelde , de volgende is een Bully !!
@ allemaal,
Ik heb een aantal vragen gekregen over het filmpje.
De vraag is tot mij gekomen om de film op dvd te zetten.
Ik heb het org. opgenomen digitaal en kan er dvd's van maken.
Is hier intressen voor ,laat het me weten , dan zal ik er een aantal maken en verzenden.
zijn er mensen van hier die lelystad als thuisbasis hebben? Ik ben opzoek naar bouwtips voor mijn nog steeds in bouwdoosverkeerende ASW 28 van Thermofluegel en dan metname de constructie en de verwerking van de sleep- en lierkoppelingen.
Op mijn vliegclub in het midden van het land vliegt niemand met (grote) zwevers en gezien het feit dat ik ben verkast naar de binnenstad van Amsterdam is Lelystad volgens mij het dichtstbijzijnde slepers-walhalla.