M modeller 30 apr 2013 #1 Hallo, Ik heb een hk piper cub spanwijdte 2310 mm en wil er graag zwevers mee slepen. Is dit mogelijk? Waar moet de sleephaak geplaatst worden? Hoe moet het toestel eventueel verstevigd worden? Welke sleephaak word het best gebruikt? Alvast bedankt. Laatst bewerkt: 30 apr 2013
Hallo, Ik heb een hk piper cub spanwijdte 2310 mm en wil er graag zwevers mee slepen. Is dit mogelijk? Waar moet de sleephaak geplaatst worden? Hoe moet het toestel eventueel verstevigd worden? Welke sleephaak word het best gebruikt? Alvast bedankt.
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 30 apr 2013 #2 Ik ben er mee bezig. 1-4-schaal-electro-piper-j3-afbouwverslag Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 18 mei 2013 #3 Heb je er nog wat aan gehad? Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2015
M modeller 20 mei 2013 #4 Ja supper heb veel info uit gehaald.Vandaag heb ik de sleephaak gemonteerd en meschien volgend weekend de eerste sleep.
Ja supper heb veel info uit gehaald.Vandaag heb ik de sleephaak gemonteerd en meschien volgend weekend de eerste sleep.
Bertus Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan 20 mei 2013 #5 Dan ben je sneller als ik. Ik wacht namelijk op mooi weer en dat is het hier nu niet bepaald.:sad: