Te koop Smit Rotterdam

Discussie in '[Te koop] Vaartuigen' gestart door Rob73, 20 jun 2024.

1. Rob73

Rob73

Lid geworden:
    4 feb 2017
    Smit Rotterdam in aanbouw. Ik ben vol goede moed begonnen met de bouw, maar verder gaan komt er steeds niet van, omdat ik andere prioriteiten heb. Daarom verkoop ik de boot graag aan iemand die er wel tijd voor heeft.
    De set is geheel kompleet met al het hout en beslagdelen. De opbergbakjes krijgt u er ook bij.
    De schroefassen zitten exact in het midden van de straalbuizen en recht in de romp. Er is een Raboesh boegschroef ingebouwd, kompleet met bedrading. Alle benodigde verf zit erbij, ik heb aan de hand van zoveel mogelijk foto's de kleuren zelf uitgezocht, omdat de kleuren van Billing Boats niet overeen komen met de werkelijkheid. Ik heb gekozen voor Ral kleuren, omdat dit vaak in werkelijkheid ook gedaan wordt.
    Ik vraag 250 euro voor de boot, omdat hij zo perfect mogelijk gebouwd is, en omdat u alle verf e.d. er ook bij krijgt. Uiteraard sta ik wel open voor onderhandelen over de prijs.

Verzenden is ook mogelijk, de verzendkosten zijn dan voor de koper. Verzenden is geheel op eigen risico van de koper. Uiteraard zal ik de boot zeer goed inpakken 20240620_210302.jpg 20240620_210155.jpg

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina