Beste RC leden Ik heb van de week de Blade fusion 700 super combo kit aangeschaft , Ik ben bijna zover voor een test vlucht. Nou ben ik de zender aan het installeren , de ontvangers aan het binden . Maar nou merk ik dat de servos blijven piepen!! Als ik het filmpje volg van Horizon Hobby op YouTube, voor de hele setup,, zie ik na minuut 13, zodra hij de helikopter weer spanning geeft dat daar de servos niet meer piepen!!! Heeft iemand hier ervaring mee , en kan mij hierbij helpen? Bvd Richard
Staan je servo’s bij midstick in het midden? Heb je geen binding? Mks servo’s hadden dit ook altijd heel erg.
Hey Pach 1977 Ik ben nog niet bij het punt om de servos in te stellen en 0 pitch. In het filmpje wil hij op dit punt de esc in gaan stellen etc etc,,, Daar piepen ze niet meer, maar bij mij wel, ik heb wel binding met de ontvangers.
Digitale servo’s hebben dat vrij vlot Vaak is dat een beetje kracht wat er op uitgeoefend wordt, waardoor de servo moet blijven bewegen om op zn plek te blijven Beetje zwaar lopend mechaniek van de heli kan al een oorzaak zijn Of de hoofdbladen die een tik naar voren wijzen in de bladhouder