Hallo, Ik had onlangs besloten om weer een beetje aan de gang te gaan met mijn nitro auto, nadat deze een tijdje lang in de kast heeft gestaan. Het gaat hier om een Thunder Tiger ST-1, die vrij weinig heeft gelopen. Omdat zowel mijn vader en ik nogal gek werden van de normale trekstarter, hebben we kort na aanschaf van deze auto een rotor start laten monteren bij de RC winkel waar wij hem destijds hebben gekocht. Het gaat om het volgende systeem: http://shop.rotor.com.sg/images/Product/25540/size.gif Ik denk dat het wel redelijk bekend is. Het is in ieder geval erg handig. Nu het probleem: Nadat ik hem vandaag een tijdje lang stationair heb laten inlopen en een beetje rustig laten rijden, waarbij ik hem achteraf ook redelijk heb afgesteld, ging ik kijken wat de auto op top zou doen. Dit ging een 9/10 keer perfect, hij doet gewoon normaal en komt op een goede snelheid. Echter viel het inbusje wat in de motor zit bevestigd en dient voor de rotor start eruit nadat ik nogmaals vol gas ging (Op de foto het 2e plaatje op de 1e rij). Het is niet alleen het inbusje, maar ook een rond metalen omhulsel en rond verlengstuk dat zich erachter bevindt (Het is een geheel). De auto viel bij het verliezen van dit onderdeeltje direct uit, wat logisch is denk ik. Ik kon het gelukkig ook gewoon terugvinden op straat. Zo had ik het dan ook gewoon schoongemaakt en weer terug in de motor geschoven. Deze deed het daarna weer perfect, geen problemen. Echter na nog een aantal keer volgas, viel dit onderdeeltje er weer uit en viel de auto ook uit. Ik heb toen maar besloten om voor het moment te stoppen, zodat het niet beschadigd raakt. Voor zover ik weet kan ik het busje niet 'vastmaken', het is namelijk gewoon glad en het hoort rond te draaien om de auto uberhaupt te kunnen starten. Ik weet niet hoe het desbetreffende onderdeel heet, en dus kan ik ook weinig raad met google. Sorry voor de hoeveelheid tekst, maar ik zelf vind het best moeilijk uitleggen In ieder geval alvast bedankt, Kevin.