Start of a new legend....s-710

Discussie in 'Brandstof auto's' gestart door MobFigure, 5 nov 2003.

1. MobFigure

MobFigure Guest

2. Schrijver99

Schrijver99 Guest

3. No1Uno

No1Uno Guest

Kijk.. Dat is goed nieuws.. Dat betekent aanbiedingen ;)

Kolere... Ik lijk wel een hollander zo ;)

Ben wel benieuwd...

Marco.

4. MobFigure

MobFigure Guest

Ik ben nu zeer benieuwd hoe lang er onderdelen voor mijn impulse op de markt blijven?

5. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    De onderdelen voor de impulse zullen er in ieder geval nog wel een jaar inblijven denk ik. De eerste impulse is al een aantal jaren oud, ik geloof 4 jaar.
    Doordat de auto steeds weer vernieuwd is, zijn onderdelen altijd goed te leveren geweest. Nu de 710 komt wordt dat minder, omdat modelbouwzaken liever ruimte maken voor nieuwe auto-onderdelen. De onderdelen voor wat oudere auto's waar waarschijnlijk minder vraag naar is (zoals dus de Impulse) worden dan minder goed uit voorraad leverbaar.
    Stuur anders een mailtje naar Serpent, die kunnen je het het beste vertellen.

Over de 710: ik las dat er nog geen een auto zoveel onderzoek en tests had ondergaan dan deze. Ik ben benieuwd of hij echt zo revolutionair is als ze zeggen.

6. Roelof

Roelof Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    20 aug 2003
    Uiteindelijk zal dat zich in de wedstrijden moeten uiten :)

7. MobFigure

MobFigure Guest

Ja een jaartje zal voldoende zijn, daarna is de 710 weer in prijs gezakt en kan ik die aanschaffen!!

8. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    haha :)

gister bij 2brothers ff over de auto gehad, en hij is inwezen te vroeg uitgekomen omdat 't nieuws van de nieuwe auto uitgelekt is (quote powerpete :) )

als dat echt zo is verwacht ik geen auto die vanaf punt 1 perfect werkt...

9. Guest

Guest Guest

AHAHAHA dit is echt super wreed nieuws 8) Ik ga er 2 kopen !! ECht realext :)

10. _cyclops_

_cyclops_

Lid geworden:
    23 mei 2003
    hehe, zou je niet eerst kijken hoe ie gaat presteren?

11. MobFigure

MobFigure Guest

Ja ik ga hem denk ik zeker kopen , maar dan wel over een half jaartje ofzo.

12. Dirk Jan

Dirk Jan Forum veteraan

Lid geworden:
    2 apr 2003
    1:8 is veel mooier joh :) :wink: Ik denk niet dat de auto boven de andere tourwagens zal uitspringen. Hou zal wel mee kunnen komen, maar dat het nou zo'n speciale auto wordt...nee.

:offtopic: Voor degenen die denken dat 1:8 duurder is, dat is dus niet zo. In de aanschaf misschien wel, maar als je met 200mm in competitieverband gat rijden zal je zien dat deze auto's veel sneller slijten en meer onderhoud nodig hebben. Vooral de motor slijt nogal hard wat de kosten aardig op kan laten lopen.

13. MobFigure

MobFigure Guest

Ik dacht dus inderdaad dat 1/8 veel duurder was.

14. Anonymous

Anonymous Guest

Nee, alleen in aanschaf!

15. MobFigure

MobFigure Guest

Ja oke maar het zal toch geen 1/8 worden denk ik, als ik alleen de aanschaf prijs al zie, ik neem als voorbeeld de s-950 750 euro zonder motor.
    Vind ik gewoon te gek worden.

16. MobFigure

MobFigure Guest

maarja nu weer on topic

17. Schrijver99

Schrijver99 Guest

Meer info over 710:
    http://www.gasrccar.com/

Ziet er zeer goed uit die 710. Ben ik blij dat ik er al 1 besteld heb :twisted:

18. Guest

Guest Guest

ik heb er net 2 besteld :) Eentje ga ik gebruiken om op straat te rijden en van alles aan te modden offroad model van maken enzo. De andere houk ik ff netjes voor circuit

19. MobFigure

MobFigure Guest

sure ferdy

20. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Je koopt ook alleen maar een 950-R als je veel aan competitie gaat doen, koop anders een Mugen of zo! :lol:

Deel Deze Pagina