Beste Mavic Pro vliegers, ik ben van plan een mini iPad op mijn Mavic Pro te gebruiken. Nu zijn er een systemen om de mini iPad te bevestigen. Wie heeft daar ervaring mee en wat is het beste systeem. Is het nodig om het scherm van de controler te blijven zien ? Met vriendelijke groet, PHTB
Je kunt de mini gewoon in de armpjes klemmen van de zender. Nadeel is dat je geen zonnescherm hebt. Met deze kan je ook een zonnescherm gebruiken. https://www.kamera-express.nl/produ...MI2OuErrX22gIVVOcbCh0BgwF5EAQYASABEgIAB_D_BwE Voor foto's klem ik de mini in de armpjes, met film gebruik ik de beugel. Scherm van de zender hoeft niet zichtbaar te zijn. Alles kan via de go4 app.
Bij drone kenner hebben ze een uitstekende tablethouder n.l de Lifthor-sif-standard ,wel veel duurder, maar blijf je het scherm van de controlor zien . Op you tube zijn diverse filmpjes te zien.
Yep. Balans schijnt ook goed te zijn. Mooie kogel om de tablet in alle standen te zetten. Ik heb 1 van de goedkopere aangegeven die prima werken omdat ik dacht dat iemand, die een tweedehandse tablet wil, vast niet zoveel geld uit wil geven voor een tablethouder. Voor welke info zou je het scherm van de zender willen zien?
De site heet overigens droneworld.com. Ik heb de mavic nog niet zolang en ik vraag me af, of alle info van het scherm van de controller ook op mijn iPad mini staat. Ik ben nog veel aan het ontdekken van de mavic pro. Vliegen doet ie overigens uitstekend en de platinum uitvoering is verrassend stil in vergelijking met mijn vorige drones.
Hallo Ben, zou je mij kunnen uitleggen, hoe je een url plaatst in dit forum ? Ik ben daarin een absolute nono. Groet Tom
Naar de website die je wilt, url blauw maken door erop te tikken en even vast houden waardoor je kunt kopieren. Url wordt dan gekopieerd naar het klembord. Naar forum gaan, in tekstvak tikken en even vasthouden, plakken en klaar.