Stel je rijd met een bepaalde tandwielverhouding pinion/spur
Je motor word te snel te warm
Je accu blijft op een prima temperatuur
Je regelaar blijft ook op een prima temperatuur
je bent tevreden met je topsnelheid
je bent tevreden met je acceleratie
lijkt me een geval van overgeared.
Ik zou de pinion kunnen verkleinen, maar wil niet in topsnelheid achteruit gaan
wat kan je dan met je tandwielverhouding doen om de motor temperatuur toch iets omlaag te krijgen?
oja. antwoorden met heatsinks en fans enzo is misschien goed bedoeld maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel aan..
het gaat mij puur om de tandwielverhouding
Je motor word te snel te warm
Je accu blijft op een prima temperatuur
Je regelaar blijft ook op een prima temperatuur
je bent tevreden met je topsnelheid
je bent tevreden met je acceleratie
lijkt me een geval van overgeared.
Ik zou de pinion kunnen verkleinen, maar wil niet in topsnelheid achteruit gaan
wat kan je dan met je tandwielverhouding doen om de motor temperatuur toch iets omlaag te krijgen?
oja. antwoorden met heatsinks en fans enzo is misschien goed bedoeld maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel aan..
het gaat mij puur om de tandwielverhouding