Tassen/trolley voor 1:10 / 1:8 vervoer

Discussie in 'Electro auto's' gestart door Ghossie, 30 dec 2009.

1. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Ik ben eigenlijk op zoek naar een tas/trolley voor het vervoeren van 1:10 auto's en rest van het materiaal naar circuits, ik had de Xray tassen uitgekozen maar vindt ze erg onhandig omdat je eerst de 4 boxen uit de tas moet halen voordat je bij de materialen kunt, wat zijn er nog verder voor merken die hier goed op inspelen.
    Ik plaats dit in het electro gebeuren omdat deze mensen nog al te kust en te keur van die dingen hebben.
    Wie heeft linkjes of ideeen voor deze Trolley's/tassen.

Alvast bedankt.

2. DeBolle

DeBolle

Lid geworden:
    21 jul 2009
    Beste Ghossie,

Deze vind ik persoonlijk de beste voor alle kleine spulletjes.
    Ik heb hem nog niet gekocht, verzendkosten/gezeur houd mij een beetje tegen maar
    mocht je hem gaan kopen kunnen we misschien iets samen doen?

Scott Lott perfect toolbox

Gr Bolle

3. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
  4. Vincent K.

Vincent K.

Lid geworden:
    12 feb 2003
    Hoi,

de Team Magic tas zoals Rogier en Richard ze bij ons op de club hebben..
    Veel lades, opbergvak voor gereedschap (gesorteerd)
    Of alles er in gaat passen moet je zelf eens bekijken.
    Team Magic Model

het lijkt wel alsof elk merk tegenwoordig deze tas in het assortiment heeft maar de kwaliteit verschilt echt dag en nacht.

Ik ben blij met mijn GS-racing trolley, ik kan er 2 TC autos in houden + 2 zenders + 2x M03 en mijn 3 laders en voeding + Hudy setup, banden, spuitbussen, bandensmeermiddel :D een boel. Echter heb ik mijn polybutler nog in gebruik voor mijn gereedschap en andere rommel.

Laatst bewerkt: 30 dec 2009
  5. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Allemaal bedankt voor de info en linkjes, ik kreeg van Vincent via Pb deze link:

Andys Racerworld | RC Modellbau Spielwaren und mehr

Deze spreekt me het meest aan, is eigenlijk voor 1:8 bedoeld maar de extra ruimte ben ik wel nodig aangezien ik de polybutler en xray tas in een trolley moet, ook zag ik hem van Ansmann:
    http://www.rc-connect.nl/home/components/com_virtuemart/shop_image/product/902000004.jpg

De prijzen zijn een beetje gelijk varierend tussen 160 en 200 maar dat heb ik wel over voor een mooie maar vooral goede Trolley, morgen ga ik de Ansmann even in levende lijfe bekijken, en zal hier wel foto's maken van de keuze.
    De 1:8 heeft net even wat meer inhoud en ruimte en vooral de gereedschap boven in is wel heel erg makkelijk omdat de poly butler al gauw in de weg staat op de tafel.

Greetz Ghossie[​IMG]

6. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Inderdaad kun jij er 2 in kwijt, dat was ook eigenlijk mijn bedoeling want ik heb ook de M05 Abbarth inbestelling en die wil ik er ook in kwijt:confused:
    Dan ben ik dus de polybutler waarschijnlijk nog nodig en de 4 Pk koffer, want de zender wil ik niet los in zo 'n trolley hebben, k'had nie verwacht dat ik zoveel rotzooi mee moest slepen om electro te rijden. Maarja ik ben al weer behoorlijk met het race virus besmet geraakt daar in Tynaarlo :D

7. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    TeamC for winners

Als je dan echt een mooie wil hebben...

Team C

8. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Ja eigenlijk dezelfde als Vincent doorgaf van Robitronic en die van Ansmann, kweet bijna zeker dat het zoiets gaat worden, alleen welk merk :rolleyes: ik denk welke morgen nog ergens op voorraad is:p

9. RRobert

RRobert

Lid geworden:
    24 jul 2009

aha die heb ik ook gekocht met kerst. pkracing dordrecht heft ze ook.;) www.pkracing.nl

10. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    Succes! (voorraad van dit spul is erg moeilijk)

11. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Deze zijn geen optie voor mij aangezien ik al een polybutler en xray tas heb, ik wil deze 2 koffers in 1 grote hebben, maar toch bedankt voor je reactie.

12. RRobert

RRobert

Lid geworden:
    24 jul 2009
    sucses ermee.

en ik hoef er alleen m'n kleine prut in te doen. want voor m'n auto heb ik een heeel mooi koffertje:
    [​IMG] en zo ook voor m'n zender en straks ook voor m'n tamiya M-04

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2015
  13. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Als je laders, voeding, gereedschap, banden, accu's, spareparts, boutjes e.d. enz enz mee moet slepen naar het circuit mogen de meeste rijders wel 10 van deze koffertjes meeslepen :D.

14. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
  15. svendc

svendc

Lid geworden:
    28 apr 2007
    Deze vind ik intressant alleen vind ik nergens de maten weer.
    Zou er nl een 1/8 IGT2 in kwijt moeten kunnen dus lengte van 65cm op breedte van 35cm zou toch moeten aangewezen zijn.
    Iemand een idee of ze zulke grote bestaan op model shepherd?

16. Vincent K.

Vincent K.

Lid geworden:
    12 feb 2003

Voor de duidelijkheid.. als ik ga rijden heb ik bij een peugeot 207 de kofferbak helemaal tot de nok toe vol! iets extra's past er niet meer bij in.. en dat voor een dagje rijden.

Dan heb ik een Polybutler, een Trolley van GS en een Corally tas mee..

Om even voor het huis of een straat verder een rondje te sturen kan ik ook af met een rugzak :D Niet geheel te vergelijken..

17. RRobert

RRobert

Lid geworden:
    24 jul 2009
    nee dat is waar. Maar mij maakt het niet uit dat ik met deze koffertjes loop. Want ik heb je zelf gemaakt alleen de voering in de deksel niet. Maar ik neem nooit allebei m'n auto's mee. en zo hoef ik ook niet al m'n onderdelen mee te nemen. maarja ieder vind wat anders makkelijk of leuk.

18. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Er zijn nu heel wat van dezelfde type's voorbij gekomen en het zijn dan ook eigenijk copies van elkaar. Ik denk dat zulke trolleys dan ook wel van één en dezelfde makelij komen. Alleen ieder krijgt zijn eigen merk er opgedrukt.
    Het gaat in iederegeval zo'n type trolley worden, het merk vindt ik op zich niet zo belangrijk.

19. Nismo

Nismo

Lid geworden:
    23 sep 2003
    De tas die je ziet is de grootste (even groot als de andere merken overigens). Qua breedte en diepte gaat dat overigens wel passen, hoe hoog is die 1/8IGT2?

20. Controller

Controller Guest

TC188 Car Bag Large

Hallo,

Dit is 'em.
    Maar waar krijg je hem. Ik zie een heleboel Koreaanse winkels die hem hebben. Niet handig.
    Het moet wel de laatste versie zijn. Dat is een nieuwe. Hij heeft namelijk de drie wieltjes i.p.v. de twee.

Waar-o-waar? Zegt u het maar>

Groet,

Controller

Deel Deze Pagina